Quote (Falkerakatim @ Thu, 19 Jun 2008, 17:13)
jij bent een meisje... je vraagt aan ons om foto's te posten van meisjes die we mooi vinden...
waarom post jij geen foto's van jezelf... dan kunnen we direct oordelen of jij binnen onze verwachting van een "mooi meisje" valt
~Tim aka Me. @ d2

alle
kzal mooie foto van mij zoeke en erop poste k?