d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Boulahrouz
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 19 2008 05:21am
Dochter Boulahrouz overleden
De woensdag te vroeg geboren dochter Anissa van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw is donderdag overleden in Lausanne. Dat maakte de teamleiding van het Nederlands elftal donderdag bekend.

Woensdag werd Boulahrouz met spoed bij de training weggehaald. Dat omdat er complicaties waren opgetreden bij de zwangerschap van zijn vrouw.

Of de verdediger bij de EK-selectie van Marco van Basten blijft is vooralsnog onbekend.


als die niet mee mocht naar EK was denk ik zn carriere afgelopen..
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 19 2008 05:23am
of het nu bij hem gebeurt of bij wie anders dan ook, voorop staat dat t verschrikkelijk is..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 19 2008 05:40am
Wat een kankersmoes om a.s. zaterdag te kunnen verliezen.
Zal Heitinga hem vervangen?
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 19 2008 05:43am
Quote (WemyNM @ Thu, Jun 19 2008, 11:40am)
Wat een kankersmoes om a.s. zaterdag te kunnen verliezen.
Zal Heitinga hem vervangen?


Khalid Boulahrouz blijft ondanks persoonlijke tegenspoed deel uitmaken van het Nederlands elftal, zo meldt De Telegraaf.

Donderdag werd bekend dat zijn dochtertje, na een te vroege geboorte, overleden is. Toch was hij aanwezig op de training en probeerde de verdediger zijn gedachten te verzetten. Volgens Telesport is zijn meetrainen een teken dat de Kannibaal het EK afmaakt.


ik gun het jou van harte, dat in de toekomst jouw kind/vrouw een miskraam krijgt.

This post was edited by Elephante on Jun 19 2008 05:43am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 19 2008 06:18am
Doorgaan is in zo'n situatie altijd het beste.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 19 2008 06:31am
Ik denk dat ie er straks opeet.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 19 2008 06:51am
Quote (Elephante @ Thu, 19 Jun 2008, 13:43)
ik gun het jou van harte, dat in de toekomst jouw kind/vrouw een miskraam krijgt.


Wat een hatelijke, maar bovenal nare opmerking!
Zoiets verwens je iemand niet!
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 19 2008 06:57am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 19 Jun 2008, 13:31)
Ik denk dat ie er straks opeet.
Hehehe, 'verwerking' op een heel nieuw niveau.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 19 2008 06:59am
Quote (Chlamydia @ Thu, 19 Jun 2008, 14:57)
Hehehe, 'verwerking' op een heel nieuw niveau.


En tijdens de stoelgang 'verwekking' op een heel nieuw niveau.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 19 2008 06:59am
Quote (WemyNM @ Thu, 19 Jun 2008, 13:59)
En tijdens de stoelgang 'verwekking' op een heel nieuw niveau.
Ahahaha, holy shit.

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll