d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > D2 Fps Probleempje
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 265
Joined: Oct 23 2005
Gold: 0.67
Jun 17 2008 03:37am
Hey, als ik op mijn laptop d2 speel heb ik meestal rond de 60 fps
maar als ik in combat geraak an men fps makkelijke droppen naar rond de 20 of zo voor enkele seconden, wat zeer lastig is.
Maar dit zou eigenlijk niet mogen gebeuren want heb Nvdidia 8600M GT
en een duocore processor T7300 @ 2.0 ghz

hebben jullie enig idee waaraan dit kan liggen?

greetz jonathan
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jun 17 2008 03:46am
probeer eens dit:
install een directX 9.X of hoger dan:

Start
Diablo II
Video Test.

kies dan de 3d optie.

This post was edited by M[o]nkey[115] on Jun 17 2008 03:47am
Member
Posts: 265
Joined: Oct 23 2005
Gold: 0.67
Jun 17 2008 04:17am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, Jun 17 2008, 09:46am)
probeer eens dit:
install een directX 9.X of hoger dan:

Start
Diablo II
Video Test.

kies dan de 3d optie.

hmm, na de vido test staan er maar 2 opties
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 17 2008 04:27am
Quote (jojonathan @ Tue, 17 Jun 2008, 12:17)
hmm, na de vido test staan er maar 2 opties


en dat zijn?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 17 2008 04:56am
Quote (jojonathan @ Tue, Jun 17 2008, 09:37am)

maar als ik in combat geraak an men fps makkelijke droppen naar rond de 20 of zo voor enkele seconden, wat zeer lastig is.


ik heb jaren onder de 10 fps gespeeld xD
Member
Posts: 28,728
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.69
Jun 17 2008 05:19am
Quote (jojonathan @ Tue, 17 Jun 2008, 12:17)
hmm, na de vido test staan er maar 2 opties

Hij bedoelt kies de 3D optie, als in 3dimensionele weergave ^
De andere optie is 2D, 2dimensioneel ^

D slaat dus niet op uitgang van een rangtelwoord in monkeys betekenis ^
Member
Posts: 265
Joined: Oct 23 2005
Gold: 0.67
Jun 17 2008 05:54am
Quote (Lunarcry @ Tue, Jun 17 2008, 11:19am)
Hij bedoelt kies de 3D optie, als in 3dimensionele weergave ^
De andere optie is 2D, 2dimensioneel ^

D slaat dus niet op uitgang van een rangtelwoord in monkeys betekenis ^


lol, zo lame, ja misread van mij.
Zo stond het al ingestelt.

Maar moet mijn laptop normaal geen hogere fps kunnen geven?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 17 2008 06:03am
http://www.justfuckinggoogleit.com

ps: Straks dota. happy.gif

This post was edited by Toasts on Jun 17 2008 06:04am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jun 17 2008 07:03am
Quote (Toasts @ Tue, Jun 17 2008, 02:03pm)


wnr is strx? Kan ik mij nogeens belachelijk maken met dat spel.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 17 2008 07:14am
Quote (Demonsangel @ Tue, 17 Jun 2008, 15:03)
wnr is strx? Kan ik mij nogeens belachelijk maken met dat spel.


Geen idee, als ik klaar ben met leren. biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll