Quote (Falkerakatim @ Wed, 11 Jun 2008, 14:32)
wel .. een pagina volledig zelf schrijven zou hip zijn .. al weet ik niet hoe erraan te beginnen .. ik ben een complete nul op het vlak van computers etc

een site builder zou wel tof zijn misschien... ik zal eens kijken op die freehostia

alvast bedankt voor de hulp;)
Als je er niets van kent, zou ik inderdaad een sitebuilder aanraden, sitekreator.com is makkelijk maar het zijn niet bepaald de mooiste sites.
Freehostia heeft misschien ook sitebuilders, maar je kan er in elk geval een zelf geschreven website mee hosten.
Anders moet je eens kijken voor web templates? Dat is ook al een stuk gemakkelijker als zelf van 0 beginnen.
edit: Om freehostia te gebruiken heb je een FTP programma nodig om de bestanden erop te zetten, ligt allemaal nogal ingewikkeld als je het daarmee doet,
Google gewoon 'free ftp program' oid, dan moet je met je login gegevens van freehostia daarmee verbinden en kan je zo bestanden erop zetten.
Ik zou gewoon de site die zompy gepost heeft gebruiken voor de basis, en dan ergens een mooi template zoeken en zo je website bouwen, het is nog steeds mooier als een sitebuilder.
This post was edited by Toasts on Jun 11 2008 06:58am