d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ster Achter Mijn Naam?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Jun 10 2008 05:12pm
Ik wil graag ook van die sterren achter mijn naam, maar weet niet hoe ik daar aan kan komen.
Graag wel leuk houden en zinnige antwoorden.
Bedankt voor je tijd, Shiri
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 05:58pm
Je heb al een ster man.

Quote (8460 @ Wed, 11 Jun 2008, 01:19)



Hey Timo!

This post was edited by CorvX on Jun 10 2008 05:58pm
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 10 2008 06:07pm
Quote (CorvX @ Wed, 11 Jun 2008, 01:58)
Je heb al een ster man.




Hey Timo!


Oi :~)

Ga je na ladder reset weer spelen ;p ?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 06:09pm
Quote (8460 @ Wed, 11 Jun 2008, 02:07)
Oi :~)

Ga je na ladder reset weer spelen ;p ?


Waarschijnlijk wel, kan alleen d2 niet installeren. Me exp cd is fucked.
Heb jij al wat mensen om mee te beginnen? En mischien nog ruimte over?
Dan download ik ehm ff, en gebruik ik me eigen key gewoon.
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 10 2008 06:12pm
Quote (CorvX @ Wed, 11 Jun 2008, 02:09)
Waarschijnlijk wel, kan alleen d2 niet installeren. Me exp cd is fucked.
Heb jij al wat mensen om mee te beginnen? En mischien nog ruimte over?
Dan download ik ehm ff, en gebruik ik me eigen key gewoon.


Jared (Pino) gaat ook nieuwe ladder weer dus ik ga waarschijnlijk wel met hem iig, nog niet echt gezocht naar mensen om mee te spelen. Zal ook vooral non lad blijve spelen, maar eerste weken van ladder zijn altijd wel vet.

Is het btw niet weer is tijd voor -10% ;p ?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 06:14pm
Quote (8460 @ Wed, 11 Jun 2008, 02:12)
Jared (Pino) gaat ook nieuwe ladder weer dus ik ga waarschijnlijk wel met hem iig, nog niet echt gezocht naar mensen om mee te spelen. Zal ook vooral non lad blijve spelen, maar eerste weken van ladder zijn altijd wel vet.

Is het btw niet weer is tijd voor -10% ;p ?


Ja elke keer als ik die mods pm wordt me verteld dat ik ze over een maand moet weer moet pmen, heb nog warns van 2006 en 2007 erin staan.
Ik had al in de donor forums een team, maar die lui willen meteen snachts ergens beginnen. Denk niet dat ik dat ga doen.
Maar je hoort 't dan nog wel, reset is pas over een weekje toch?
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 10 2008 06:19pm
Quote (CorvX @ Wed, 11 Jun 2008, 02:14)
Ja elke keer als ik die mods pm wordt me verteld dat ik ze over een maand moet weer moet pmen, heb nog warns van 2006 en 2007 erin staan.
Ik had al in de donor forums een team, maar die lui willen meteen snachts ergens beginnen. Denk niet dat ik dat ga doen.
Maar je hoort 't dan nog wel, reset is pas over een weekje toch?


17e is reset. Ik zat ook te denken om gelijk snachts te beginnen, maar weet het ook niet zeker. Klinkt iets te verslaafd ;p
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 06:24pm
Quote (8460 @ Wed, 11 Jun 2008, 02:19)
17e is reset. Ik zat ook te denken om gelijk snachts te beginnen, maar weet het ook niet zeker. Klinkt iets te verslaafd ;p


Ik moet die dag werken, dus als ik snachts begin hou ik 't mischien 1-2 uurtjes vol voordat ik ermee kap omdat ik te moe ben en me ga vervelen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 11 2008 03:53am
Quote (CorvX @ Wed, 11 Jun 2008, 02:24)
Ik moet die dag werken, dus als ik snachts begin hou ik 't mischien 1-2 uurtjes vol voordat ik ermee kap omdat ik te moe ben en me ga vervelen.


doe mee met je guild ^
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll