Quote (cranium-sf @ Tue, 10 Jun 2008, 08:01)
hmm ? komt hij echt?

net nu ik d8 dat hij nooit ging resetten dus heb ook geen rws gemaakt
nuja ,voor somige in men clan is dit een goede zaak

hun chars zullen afgewerkt zijn
staat er al een datum vast?
ja 17 juni .. is dat godverdomme geen dinsdag ?? als ik het goed heb uitgerekend dan zijn de servers om 3 uur snachts weer up
WAT IS DAT VOOR DATUM ECHT