d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Reset > Zo Snel Al.
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 10:41pm
Nou het is dus zover.


voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)

zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?

misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 9 2008 11:56pm
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 05:41)
Nou het is dus zover.


voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)

zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?

misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.


wessel gaat er weer tegenaan.. maar iedere x als ik mn fg net opmaak.. kondigen ze m aan .. zure shit ^^

ik wil wel mee.. fire sorc word deze keer mijn offensief tegen diablo en zn ratjes
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 10 2008 01:01am
hmm ? komt hij echt? sad.gif
net nu ik d8 dat hij nooit ging resetten dus heb ook geen rws gemaakt

nuja ,voor somige in men clan is dit een goede zaak smile.gif hun chars zullen afgewerkt zijn

staat er al een datum vast?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 01:18am
Quote (cranium-sf @ Tue, 10 Jun 2008, 08:01)
hmm ? komt hij echt? sad.gif
net nu ik d8 dat hij nooit ging resetten dus heb ook geen rws gemaakt

nuja ,voor somige in men clan is dit een goede zaak smile.gif hun chars zullen afgewerkt zijn

staat er al een datum vast?


ja 17 juni .. is dat godverdomme geen dinsdag ?? als ik het goed heb uitgerekend dan zijn de servers om 3 uur snachts weer up

WAT IS DAT VOOR DATUM ECHT
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 10 2008 01:58am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 10 Jun 2008, 07:56)
wessel gaat er weer tegenaan.. maar iedere x als ik mn fg net opmaak.. kondigen ze m aan .. zure shit ^^

ik wil wel mee.. fire sorc word deze keer mijn offensief tegen diablo en zn ratjes


light sorc om met me maatje wessel te pwne tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 02:07am
Ik ga oiok weer beginnen, was al van plan te gaan beginnen maar ik wacht nu wel ff tot de reset.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 10 Jun 2008, 08:58)
light sorc om met me maatje wessel te pwne tongue.gif


ik vind een tof plan eric ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 10 2008 02:39am
Ik ga denk ik een pvm summoner necro maken. denk dat ik daar wel snel ver mee kan komen
Member
Posts: 11,491
Joined: Aug 14 2007
Gold: 33,243.35
Jun 10 2008 02:42am
17 juni, goddam.. alles nog verkopen ^^

maar eens even een sellout houden dan wink.gif

Hammerin en Trap assa als ik opnieuw start ^^

en hellskin, pvm team is goed idee biggrin.gif

ik heb hier 3 mensen die meedoen als jij het leuk vind om games te hosten ^^

pm me ff biggrin.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 10 2008 03:25am
Ah wel goed om te weten! Ik denk niet dat ik op de nieuwe ladder ga beginnen maar ik ga mss wel nog snel wat ladder-only dingen maken voor na de reset smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll