d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwsgierig! > Wat Voor Werk Doen Jullie ?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
May 28 2008 11:32am
ik ben zelf een stucadoor , naja nog niet ik zit op een stucadoors opleiding en het is een BBL opleiding dat houdt in
dat ik 5 dagen per maand naar school moet en der rest moet werken.

en nu jullie! smile.gif

en als jullie vragen hebben hoor ik het wel.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 28 2008 11:43am
Quote (Snielsje @ Wed, 28 May 2008, 19:32)
en als jullie vragen hebben hoor ik het wel.


Hoe voel je je?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 28 2008 12:09pm
Quote (WemyNM @ Wed, May 28 2008, 06:43pm)
Hoe voel je je?


Kom kom, hij stelde een normale vraag!

Verpleegster hier!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 28 2008 12:19pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 28 2008, 06:09pm)
Kom kom, hij stelde een normale vraag!

Verpleegster hier!


serieus?
wel ik moet nog 1 maandje school doen , zit nu in 7de specialisatie voor elektriciteit smile.gif
erna ga ik gaan werken in een elektr. bedrijf ofc , wssn industrie
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 28 2008 12:23pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 28 2008, 08:09pm)
Kom kom, hij stelde een normale vraag!

Verpleegster hier!
Haha, vandaar dat lange haar.

Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 28 2008 12:39pm
Vakkenvullen dry.gif Mja, parttime. Ik zit atm op VWO.

Mart
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 28 2008 01:14pm
ik werk als freelance beveiliger.

van luchthavens tot advocaten kantoren en als ik in het weekend tijd heb dan sta ik weleens ergens aan de deur.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 28 2008 01:15pm
Quote (Flatulence @ Wed, May 28 2008, 07:23pm)
Haha, vandaar dat lange haar.


noujah, dat was m'n bijnaam toen ik begon met de studies, toen had ik eigenlijk nog kort haar tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 28 2008 01:33pm
ik ben topman bij philips
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 28 2008 01:34pm
ben atm werkloos, ik hoop al iets te vinden dat met mn opleiding te maken heeft.. maar dat is lastig omdat ik maar mbo doe en in jaar een zit.. komt allemaal wel weer goed zoals altijd ( ff afkloppen ofc )
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll