d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xbox 360 Games
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 09:54am
Ik ga deze week een 360 kopen, en nou twijfel ik over de game(s) die ik er bij moet kopen tongue.gif

Ik zat te denken aan GTA IV en een game in het zelfde genre als Jade Empire/ Fable, omdat ik dat leuke games vond.

De vraag:

1) is GTA de moeite van het kopen waard?
2) Wat zijn verder aanraders in het bovengenoemde genre?

aub geen gezeur van: koop een ps3/ wii, want daar vind ik geen reet aan tongue.gif

~Erwin
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 27 2008 09:57am
Quote (Spykerr @ Tue, 27 May 2008, 17:54)
Ik ga deze week een 360 kopen, en nou twijfel ik over de game(s) die ik er bij moet kopen tongue.gif

Ik zat te denken aan GTA IV en een game in het zelfde genre als Jade Empire/ Fable, omdat ik dat leuke games vond.

De vraag:

1) is GTA de moeite van het kopen waard?
2) Wat zijn verder aanraders in het bovengenoemde genre?

aub geen gezeur van: koop een ps3/ wii, want daar vind ik geen reet aan tongue.gif

~Erwin


GTA is de enige reden, dat ik een PS3 zou kopen (in jouw geval xbox); en ja, dat zegt vreselijk veel.
Beter koop je een Wii.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 27 2008 10:01am
assasins creed is ook wel zeer goed te doen

heb m nu op de pc en bevalt zeeer goed smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 27 2008 10:06am
Quote (Spykerr @ Tue, 27 May 2008, 17:54)
Ik ga deze week een 360 kopen, en nou twijfel ik over de game(s) die ik er bij moet kopen tongue.gif

Ik zat te denken aan GTA IV en een game in het zelfde genre als Jade Empire/ Fable, omdat ik dat leuke games vond.

De vraag:

1) is GTA de moeite van het kopen waard?
2) Wat zijn verder aanraders in het bovengenoemde genre?

aub geen gezeur van: koop een ps3/ wii, want daar vind ik geen reet aan tongue.gif

~Erwin


Heh, ik had hetzelfde idee. Op Bol.com: xbox 20 gb hd, halo 3, gta 4, assassins creed voor 370 centjes.

Bioshock schijnt ook top te zijn. Fable 2 komt dit jaar uit.


Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 10:14am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 18:06)
Heh, ik had hetzelfde idee. Op Bol.com: xbox 20 gb hd, halo 3, gta 4, assassins creed voor 370 centjes.

Bioshock schijnt ook top te zijn. Fable 2 komt dit jaar uit.


De meeste shooters vind ik niks aan. Dus voor games als halo en zo loop ik niet echt warm...

Is er al een release date voor fable2?

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 27 2008 10:27am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 17:06)
Heh, ik had hetzelfde idee. Op Bol.com: xbox 20 gb hd, halo 3, gta 4, assassins creed voor 370 centjes.

Bioshock schijnt ook top te zijn. Fable 2 komt dit jaar uit.


fable 1 was een geweldig spel (vond ik)dus de sequal zal wel iets beter zijn en bioshock is ook super. heel mooi en een goeie sfeer..
zoiets als n sfeer had ik daarvoor nog nooit gehad in n spel. zeker de moeite.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 27 2008 10:35am
Quote (JurK. @ Tue, 27 May 2008, 18:27)
fable 1 was een geweldig spel (vond ik)dus de sequal zal wel iets beter zijn en bioshock is ook super. heel mooi en een goeie sfeer..
zoiets als n sfeer had ik daarvoor nog nooit gehad in n spel. zeker de moeite.


Fable 1 was een topidee dat maar gemiddeld was uitgewerkt. Toch zeer vermakelijk. Deel 2 wordt hopelijk beter.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 10:38am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 18:35)
Fable 1 was een topidee dat maar gemiddeld was uitgewerkt. Toch zeer vermakelijk. Deel 2 wordt hopelijk beter.


het enige echte minpunt aan fable 1 was dat het spel véél te kort was.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 27 2008 10:39am
Quote (Spykerr @ Tue, 27 May 2008, 18:38)
het enige echte minpunt aan fable 1 was dat het spel véél te kort was.


En te makkelijk, en de omgevingen waren te klein wat tot nutteloze laadschermen leidde en je mannetje werd te snel oud.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
May 27 2008 10:44am
gta4 en cod4 zijn wel leuk
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll