d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Starcharms Stelt Zich Voor Xd
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 08:52am
Hey ik ben Lieke en speel Diablo 2 maar vooral Classic XD

Ik hou van animes en lees af en toe een manga. Ik heb net examens gedaan en heb nu veel tijd om te ontspannen

Verder weet ik niet echt wat ik moet typen dus als je vragen hebt kom maar op XD
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 08:58am
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Wat voor kleur haar heb je?
Welke examens heb je gedaan? ( vmbo/havo/vwo )
Waarom ga je niet werken nu je met je examens klaar bent? <( ^.^ )>

Animes zijn trouwens veel cooler dan manga ^^

This post was edited by Apachai on May 26 2008 08:58am
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:02am
Hoe oud ben je?
17

Waar woon je?
Zuid-Holland

Wat voor kleur haar heb je?
blond/donkerblond

Welke examens heb je gedaan? ( vmbo/havo/vwo )
Vwo

Waarom ga je niet werken nu je met je examens klaar bent? <( ^.^ )>
Ik heb daar wel zin in en kan wel wat extra centjes gebruiken maar ik zou niet weten waar

Animes zijn trouwens veel cooler dan manga ^^
Ja en nee, Animes kun je ontspannen kijken, maar wijkt vaak af van de storyline. Manga's zijn ingewikkelder. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:07am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 04:02pm)
Hoe oud ben je?
17

Waar woon je?
Zuid-Holland

Wat voor kleur haar heb je?
blond/donkerblond

Welke examens heb je gedaan? ( vmbo/havo/vwo )
Vwo

Waarom ga je niet werken nu je met je examens klaar bent? <( ^.^ )>
Ik heb daar wel zin in en kan wel wat extra centjes gebruiken maar ik zou niet weten waar

Animes zijn trouwens veel cooler dan manga ^^
Ja en nee, Animes kun je ontspannen kijken, maar wijkt vaak af van de storyline. Manga's zijn ingewikkelder. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen


Werken kan je altijd smile.gif
Ergens in de keuken afwassen, ergens achter de kassa in een zwembad, of ergens achter de bar in een rustig cafe ofzo ^^
Werk zat biggrin.gif

Wat anime's betreft: Als je geen manga leest krijg je toch het hele verhaal, zonder dat je denkt van: Oh, dat stukje uit de mange hebben ze weg gelaten..
Maja, dat zie je ook met films, als je een film kijkt na dat je het boek gelezen heb blijkt de film opeens heel saai of zonder veel details ^^
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:13am
Ja das wel waar. Een paar jaar terug toen ik begon met Naruto was ik helemaal verslaafd als gevolg dat ik 10-15 eps per dag keek. Totdat ik iedere week moest wachten op een nieuwe episode. Toen ben ik maar begonnen met de manga, omdat die verder was. Was wel even wennen maar ik vond de manga toch leuker maar is moeilijk uit te leggen waarom.

En het meeste werk is kassawerk, ik heb dat geprobeerd maar werd daar echt nerveus van. Niet dat ik echt verlegen ben maar wordt er gewoon nerveus van. Ik zou wel in een bedrijf willen werken rustig op de achtergrond wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:15am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 04:13pm)
Ja das wel waar. Een paar jaar terug toen ik begon met Naruto was ik helemaal verslaafd als gevolg dat ik 10-15 eps per dag keek. Totdat ik iedere week moest wachten op een nieuwe episode. Toen ben ik maar begonnen met de manga, omdat die verder was. Was wel even wennen maar ik vond de manga toch leuker maar is moeilijk uit te leggen waarom.

En het meeste werk is kassawerk, ik heb dat geprobeerd maar werd daar echt nerveus van. Niet dat ik echt verlegen ben maar wordt er gewoon nerveus van. Ik zou wel in een bedrijf willen werken rustig op de achtergrond wink.gif


Vakkenvullen bij de appie is altijd gewild smile.gif
Verdient mss slecht, maar wie het kleine niet eert is het grote niet weert biggrin.gif

Ik heb nog nooit manga's gelezen van anime's die ik goed vond smile.gif
Want, net zoals met een film, als je de film/anime kijkt en daarna het boek/manga leest word de films/vervolg of de anime/verdere filmpjes saai of slecht gedetaileerd biggrin.gif
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:19am
No offense maar vrienden van mij werken als vakkenvuller en sommige krijgen 3 euro/uur uitbetaald. Terwijl vakkenvullen wel relatief zwaar werk is.

Ik denk dat ik maar in een bejaardenhuis ga werken.. lekker domino spelen met die oudjes XD
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:24am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 04:19pm)
No offense maar vrienden van mij werken als vakkenvuller en sommige krijgen 3 euro/uur uitbetaald. Terwijl vakkenvullen wel relatief zwaar werk is.

Ik denk dat ik maar in een bejaardenhuis ga werken.. lekker domino spelen met die oudjes XD


lol smile.gif
( Et ken daar wel stinken.. muhahahahaha biggrin.gif )
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 26 2008 09:28am
Hoe poets jij je tanden?
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:29am
Met een tandenborstel?
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll