Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 04:02pm)
Hoe oud ben je?
17
Waar woon je?
Zuid-Holland
Wat voor kleur haar heb je?
blond/donkerblond
Welke examens heb je gedaan? ( vmbo/havo/vwo )
Vwo
Waarom ga je niet werken nu je met je examens klaar bent? <( ^.^ )>
Ik heb daar wel zin in en kan wel wat extra centjes gebruiken maar ik zou niet weten waar
Animes zijn trouwens veel cooler dan manga ^^
Ja en nee, Animes kun je ontspannen kijken, maar wijkt vaak af van de storyline. Manga's zijn ingewikkelder. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen
Werken kan je altijd

Ergens in de keuken afwassen, ergens achter de kassa in een zwembad, of ergens achter de bar in een rustig cafe ofzo ^^
Werk zat

Wat anime's betreft: Als je geen manga leest krijg je toch het hele verhaal, zonder dat je denkt van: Oh, dat stukje uit de mange hebben ze weg gelaten..
Maja, dat zie je ook met films, als je een film kijkt na dat je het boek gelezen heb blijkt de film opeens heel saai of zonder veel details ^^