Quote (Tha_Axid @ Mon, 19 May 2008, 07:07)
Quote (BroKedUde @ Mon, 19 May 2008, 00:36)
zodat je meerdere kunt bespreken bvb

je maakt 1x die quote van 1 pers, dat selecteer je en ctrl + c dan doe je dat weg, quote je die andere persoon, en daaronder doe je ctrl + v en dan zet je je replys ertusse
zo dus

je quote de eerste, copieert alles, quote de 2e, hangt de 1e quote erin en post je commentaar.
als je een derde wilt copieren dan moet je nadat je de 1e quote in de 2e hebt gehangen weer alles selecteren (en copieren) en dan in de volgende quote hangen.
beetje omslachtig idd, maar het kan nog steeds
This post was edited by kwakke01 on May 19 2008 03:14am