d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pic In Post
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 15 2008 03:16pm
Moet je iedere keer minimaal 15 posts plaatsen om een plaatje in je trading te plaatsen ??? ohmy.gif ohmy.gif
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
May 15 2008 04:33pm
Quote (kabouter2508 @ Thu, May 15 2008, 11:16pm)
Moet je iedere keer minimaal 15 posts plaatsen om een plaatje in je trading te plaatsen ??? ohmy.gif ohmy.gif


nog nooit van gehoord
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 15 2008 11:10pm
kan goed zijn 100 post voor normale post delay toch ook?
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 16 2008 01:03pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 16 May 2008, 00:33)
nog nooit van gehoord


Ik wel bij mijn eerste tradings kon ik geen plaatje plaatsen maar anderen wel die meer post hadden zo kwam ik er achter

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 16 2008 02:13pm
het is tegenwoordig zo dat nieuwe accounts niet gelijk pictures kunnen posten.

als je dit eerst wel kon betekend dat dat je eerder een andere account had?
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 16 2008 03:17pm
Quote (Hellskin @ Fri, 16 May 2008, 22:13)
het is tegenwoordig zo dat nieuwe accounts niet gelijk pictures kunnen posten.

als je dit eerst wel kon betekend dat dat je eerder een andere account had?

nee

maar ik bedoelde als andere mensen mijn link over namen dan kreeg ik het plaatje wel te zien
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
May 17 2008 11:47am
ik kon het ook meteen en dus maar ik had mijn acc nu hal bijna 3/4 jaar
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 17 2008 06:00pm
Quote (ADHDMusic @ Sat, May 17 2008, 05:47pm)
ik kon het ook meteen en dus maar ik had mijn acc nu hal bijna 3/4 jaar


het is ook vrij recentelijk veranderd as ik het goed heb.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 18 2008 02:15am
nja maakt wssn toch niks uit , een echte spammer heeft geen probelemen met 15 posts te halen ..
dat heb je op geen 10 min als je er echt voor gaat tongue.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 18 2008 03:27am
Quote (ADHDMusic @ Sat, May 17 2008, 05:47pm)
ik kon het ook meteen en dus maar ik had mijn acc nu hal bijna 3/4 jaar


ADHDMusic
Report PostQuote Top #7 Sat, May 17 2008, 05:47pm

Group: Members
Posts: 507
Joined: Aug 22 2007
Contact:
Gold: 7.00
Trader: Not Rated
Warn: 0%

2007 is dan ook al 3-4 jaar geleden hé multi
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll