d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste En Leukste Bad Mannered Pvp Char
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 13 2008 04:41am
Ik wil weer eens gaan duellen. Bad mannered ofc

Ik zoek een char die in principe iedereen aankan maar die wel leuk is om te spelen

Ik heb 62 highrunes en 13 ist runes die ik wil gebruiken om een deftige char te bouwen

Auradin is lomp het moet wel fun blijven ofc

Funfactor is even belangrijk als hoe goed de char kan ownen
Member
Posts: 5,291
Joined: Jul 28 2005
Gold: 380.24
May 13 2008 05:36am
es sorc, maargoed dat is meer gm..en hele pubs wordt lastig...1vs1 : je wint vrijwel alles.
Mja zo te zien aan je tag en zo, zal vast wel een java met fc iets voor jou zijn..kindjes nemen die altijd smile.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 13 2008 05:57am
Lightning wordt makkelijk sorbed en farcast is saai

Quote
Funfactor is even belangrijk als hoe goed de char kan ownen


Beter lezen volgende keer kanker rat

Dacht aan een (es)Blizz sorc omdat cold moeilijker te sorben is
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 13 2008 06:04am
Maak een hammer smile.gif

Das een uitdaging, hele oefening om goed mee te pvpen xD

Of een smiter/charger, mss bowa/java?, fire trapper/light trapper?, fire druid/windy druid?, rabies/fury druid?

biggrin.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 13 2008 06:19am
Quote (dzigibau @ Tue, 13 May 2008, 13:57)
Lightning wordt makkelijk sorbed en farcast is saai



Beter lezen volgende keer kanker rat

Dacht aan een (es)Blizz sorc omdat cold moeilijker te sorben is


Lightning is moeilijker te absen dan fire, hotspurs en gg. Met light moet je er TG en waarschijnlijk ook 1 of 2 wisps voor nemen omdat je anders zieke stacked res hebt.

Als je pubs wilt rapen, 125 fcr liberator met oak. ~~

Mart
Member
Posts: 24
Joined: May 13 2008
Gold: 0.00
May 13 2008 06:22am
1 vraagje, nooit een auradin gehad, zyn die nice dan?
Member
Posts: 5,291
Joined: Jul 28 2005
Gold: 380.24
May 13 2008 06:26am
Quote (dzigibau @ Tue, 13 May 2008, 12:57)
Lightning wordt makkelijk sorbed en farcast is saai



Beter lezen volgende keer kanker rat

Dacht aan een (es)Blizz sorc omdat cold moeilijker te sorben is


Leer jij eens lezen, waar heb ik gezecht dat een ES sorc een light sorc is?
Ik zeg alleen ES sorc, persoonlijk kies ik ES orb sorcje

Quote (Apachai @ Tue, 13 May 2008, 13:04)
Maak een hammer smile.gif

Das een uitdaging, hele oefening om goed mee te pvpen xD

Of een smiter/charger, mss bowa/java?, fire trapper/light trapper?, fire druid/windy druid?, rabies/fury druid?

biggrin.gif


Hdin, zo saai...

Verder alles wat je opnoemt wordt genakt door mijn es orb sorc..
Dudu is alleen lastig+lange duels, maar vaak 2-1 win kans
Member
Posts: 5,291
Joined: Jul 28 2005
Gold: 380.24
May 13 2008 06:28am
Quote (G0DLY1337 @ Tue, 13 May 2008, 13:22)
1 vraagje, nooit een auradin gehad, zyn die nice dan?

ja nice, ben je nu wijzer?
dit is persoonlijk, egt een kut vraag.
netzo als dit topic eigenlijk..


Welk char is pro/leuk te spelen...ja da hangt af wat JIJ leuk vindt sleep.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 13 2008 06:40am
Quote (dikkuhshit @ Tue, May 13 2008, 12:26pm)
Leer jij eens lezen, waar heb ik gezecht dat een ES sorc een light sorc is?
Ik zeg alleen ES sorc, persoonlijk kies ik ES orb sorcje


Quote
Mja zo te zien aan je tag en zo, zal vast wel een java met fc iets voor jou zijn..kindjes nemen die altijd smile.gif


In feite lul je jezelf nu uit ik hoef niks meer toe te voegen..

Dus leer jij maar eens lezen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 13 2008 06:46am
ik zou zoiezo geen BM char maken.

GM is veel leuker imo.
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll