d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard Met Een Vleugje Humor > Screen Inside...
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 10:35am
ik was aan het wachten op iemand van jsp voor een trade..

dit kwam ik tegen tijdens het wachten

Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 8 2008 11:14am
wind drol = scheet met saus bij ?
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 11:18am
haha ja
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 8 2008 11:38am
En jij dacht: 'Wauw, dit is zo grappig dat ik er een screenshot van maak en op jsp zet'?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 8 2008 11:50am
alweer bewezen dat jij leonard "loser" smalls bent
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 12:17pm
gaan ze weer.. er heeft er een gereageerd dan komen ze weer leuk doen wink.gif kleinzielige ventjes joh, ik ben leonard zelf niet eens.. maarjah
ik lees deze topic niet meer dus ga nu maar heel volwassen doen kleutertjes, veel geluk nog met jullie sociale leven
edit: PM'en helpt niet die lees ik niet
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 8 2008 12:57pm
Quote (slayermeester @ Thu, 8 May 2008, 20:17)
gaan ze weer.. er heeft er een gereageerd dan komen ze weer leuk doen wink.gif kleinzielige ventjes joh, ik ben leonard zelf niet eens.. maarjah
ik lees deze topic niet meer dus ga nu maar heel volwassen doen kleutertjes, veel geluk nog met jullie sociale leven
edit: PM'en helpt niet die lees ik niet

Dit is nog grappiger dan de screenshot die je postte.

Alsof dat kan.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 8 2008 03:30pm
jij word gedood door zombies in act 1?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 9 2008 08:51am
hahaha nice leo
ik heb ook ooit eens een Puke Feaster ofzo gehad whaha

This post was edited by Mischa on May 9 2008 08:51am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 9 2008 09:18am
Quote (Mischa @ Fri, 9 May 2008, 15:51)
hahaha nice leo
ik heb ook ooit eens een Puke Feaster ofzo gehad whaha


'snot eater'
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll