d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet Roken > Is Chill
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 7 2008 11:13am
geef hier uw eerbetoon aan mevrouw Mary Jane

ik heb vandaag adelare haze gerookt weer eentje voor op de lijst
was wel chill spul maar ik hou niet van de echte haze smaak
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 7 2008 11:26am


Mart
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 7 2008 12:09pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 7 2008 02:31pm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 7 2008 02:33pm
Quote (Mischa @ Wed, May 7 2008, 05:13pm)
geef hier uw eerbetoon aan mevrouw Mary Jane

ik heb vandaag adelare haze gerookt weer eentje voor op de lijst
was wel chill spul maar ik hou niet van de echte haze smaak


godverd... is hij hier weer met zen stoere drugtopics?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 7 2008 02:37pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 7 May 2008, 22:31)
http://www.stripverhalen.net/images/reeksen/jommeke/choco.gif

Haha, Choco is een baas.
No homo.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 7 2008 02:42pm
Canni, het leuke is is dat ik micha's irl pic postte en er opeens 2 mensen komen met een apenpic. biggrin.gif

Mart
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 7 2008 02:52pm
Dat is inderdaad het leuke.

Kanni
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 7 2008 03:11pm
Quote (�?NNI @ Wed, May 7 2008, 09:52pm)
Dat is inderdaad het leuke.

Kanni


Het is met een C !
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 7 2008 03:14pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 7 May 2008, 22:11)
Het is met een C !


Neen, het was namelijk ooit Kannibal-gws!
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll