d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bassleader
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
May 5 2008 10:33am
jup, deze zaterdag
zeker aanwezig
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 5 2008 10:57am
Quote (Godstrike @ Mon, May 5 2008, 05:33pm)
jup, deze zaterdag
zeker aanwezig


Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd sad.gif.
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold: 0.00
May 5 2008 11:28am
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 04:57pm)
Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd sad.gif.


Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold: 0.00
May 5 2008 11:40am
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 04:57pm)
Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd sad.gif.


Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
May 5 2008 12:48pm
bassleader is wa te ver voor mij :-(
naar reverze en sensation black ben ik wel geweest da is stuk dichter voor mij tongue.gif

zalige feestjes :-)

This post was edited by Larzie on May 5 2008 12:48pm
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold: 0.00
May 5 2008 01:10pm
Quote (Larzie @ Mon, May 5 2008, 06:48pm)
bassleader is wa te ver voor mij :-(
naar reverze en sensation black ben ik wel geweest da is stuk dichter voor mij tongue.gif

zalige feestjes :-)


Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
May 5 2008 01:31pm
bah waar is de liefde voor hardcore:p?
35.5 euro betaal ik enkel al voor angerfist en neophyte!
en neem de trein gewoon!

ALLES KUT ENTER

This post was edited by Godstrike on May 5 2008 01:32pm
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 5 2008 01:50pm
Quote (Godstrike @ Mon, May 5 2008, 08:31pm)
bah waar is de liefde voor hardcore:p?
35.5 euro betaal ik enkel al voor angerfist en neophyte!
en neem de trein gewoon!

ALLES KUT ENTER


Die liefde gaat niet door m'n portefeuille. tongue.gif
Je gaat wrs samen met Jeroen?

Veel plezier! happy.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 02:16pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 07:50pm)
Die liefde gaat niet door m'n portefeuille. tongue.gif
Je gaat wrs samen met Jeroen?

Veel plezier! happy.gif


Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 5 2008 02:19pm
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 08:16pm)


Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll