☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Bassleader
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 421
Replies: 16
Track Topic
Godstrike
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
886.50
#1
May 5 2008 10:33am
jup, deze zaterdag
zeker aanwezig
mrs.piggy
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#2
May 5 2008 10:57am
Quote (Godstrike @ Mon, May 5 2008, 05:33pm)
jup, deze zaterdag
zeker aanwezig
Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd
.
Hessah
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold
:
0.00
#3
May 5 2008 11:28am
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 04:57pm)
Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd
.
Hessah
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold
:
0.00
#4
May 5 2008 11:40am
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 04:57pm)
Paar vrienden van me gaan ook.
Ik vind het te ver en te duur eerlijk gezegd
.
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#5
May 5 2008 12:48pm
bassleader is wa te ver voor mij :-(
naar reverze en sensation black ben ik wel geweest da is stuk dichter voor mij
zalige feestjes :-)
This post was edited by Larzie on May 5 2008 12:48pm
Hessah
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold
:
0.00
#6
May 5 2008 01:10pm
Quote (Larzie @ Mon, May 5 2008, 06:48pm)
bassleader is wa te ver voor mij :-(
naar reverze en sensation black ben ik wel geweest da is stuk dichter voor mij
zalige feestjes :-)
Godstrike
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
886.50
#7
May 5 2008 01:31pm
bah waar is de liefde voor hardcore:p?
35.5 euro betaal ik enkel al voor angerfist en neophyte!
en neem de trein gewoon!
ALLES KUT ENTER
This post was edited by Godstrike on May 5 2008 01:32pm
mrs.piggy
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#8
May 5 2008 01:50pm
Quote (Godstrike @ Mon, May 5 2008, 08:31pm)
bah waar is de liefde voor hardcore:p?
35.5 euro betaal ik enkel al voor angerfist en neophyte!
en neem de trein gewoon!
ALLES KUT ENTER
Die liefde gaat niet door m'n portefeuille.
Je gaat wrs samen met Jeroen?
Veel plezier!
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#9
May 5 2008 02:16pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, May 5 2008, 07:50pm)
Die liefde gaat niet door m'n portefeuille.
Je gaat wrs samen met Jeroen?
Veel plezier!
BanaanMetBolhoed
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#10
May 5 2008 02:19pm
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 08:16pm)
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact