d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lees Dit Is Mss? > Lol
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 2 2008 04:06pm
hier soms mensen die goede pvp chars hebben en beetje teamplay en goede gamers willen in team pm me Bright zoek nog members tongue.gif

homepage kan je krijge in een pm van me


Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 2 2008 04:13pm
ik heb goeie pvp chars en doe bijna wekelijks clanwars en tvts

als bright clan is is het imo overbodig want ben co leader van FG2

btw realm? ik SCNL
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 2 2008 04:19pm
nie zo groots jongen ,wa denk je dat je echt zo pro bent? xD ik zag daar juist nog een soso van je clan met shako rond lope ,lol zo cheap zijn wij nie ze xD

imo zijn jullie nie meer dan die random playerkes in pub duel games dus ja wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 2 2008 04:29pm
Quote (blacklist @ Fri, 2 May 2008, 23:19)
nie zo groots jongen ,wa denk je dat je echt zo pro bent? xD ik zag daar juist nog een soso van je clan met shako rond lope ,lol zo cheap zijn wij nie ze xD

imo zijn jullie nie meer dan die random playerkes in pub duel games dus ja wink.gif


xd hahaha

kzie wel dat jij een newb bent.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 2 2008 04:43pm
mijn god kinders toch.. stop alsjeblief met opscheppen.. het doet pijn om te zeggen, maar bbdg is de meest volwassen poster hier (mij buiten beschouwing gelaten natuurlijk ~~)
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 2 2008 05:01pm
De blood moor is van mij. Cranium-sf, je hebt je contributie nog niet betaald voor deze maand.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 2 2008 05:12pm
Quote (blacklist @ Sat, 3 May 2008, 00:06)
hier soms mensen die goede pvp chars hebben en beetje teamplay en goede gamers willen in team  pm me Bright zoek nog members tongue.gif

homepage kan je krijge in een pm van me


Ik wil bij je. Ik ben best goed.
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 2 2008 05:16pm
Quote (JurK. @ Fri, May 2 2008, 10:43pm)
mijn god kinders toch.. stop alsjeblief met opscheppen.. het doet pijn om te zeggen, maar bbdg is de meest  volwassen poster hier (mij buiten beschouwing gelaten natuurlijk ~~)


Is deze post serieus bedoeld? o.O
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 2 2008 05:40pm
Quote (Famitsu @ Sat, 3 May 2008, 00:16)
Is deze post serieus bedoeld? o.O


ja.. moet je nagaan hoe sneu het is gesteld hier..
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 3 2008 12:56am
Quote (blacklist @ Fri, May 2 2008, 10:19pm)
nie zo groots jongen ,wa denk je dat je echt zo pro bent? xD ik zag daar juist nog een soso van je clan met shako rond lope ,lol zo cheap zijn wij nie ze xD

imo zijn jullie nie meer dan die random playerkes in pub duel games dus ja wink.gif


een shako ownd op soso? wat ben jij debiel
1 van men sorcjes heeft shako en haalt 1.5 k life / 5.2 k mana 95 es ful telekenesis , denk dat jij nog niet eens de helft haalt
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll