Quote (Godsterrorforce @ Thu, 1 May 2008, 09:03)
hmm, ik vind zelf voor console een Playstation 3 beter, omdat de online ondersteuning beter is, er atm nieuwe spellen voor gaan uitkomen die leuk zijn, en je kan er zat mee doen..
360 = geld weggooie

daar zit je wel verkeerd hoor
online ondersteuning is voor xbox 360 stukke beter, het enige nadeel is dat het 5 euro per maand kost, maar bij zowa alle games zit 1 maand gratis live dus
ps3 kan je kopen als je ook blu ray wilt hebben en leuke games
xbox 360 voor leuke games en veel downloadbare extra missies etc :-)
edit: oh ja en xbox 360 is stukke goedkoper in aankoop :-)
This post was edited by Larzie on May 1 2008 02:06am