d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Festivalseizoen!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 24 2008 08:03am
jaja mense, de zomer komt er weer aan en daarmee ook de massa's festivals die gehouden worden!

gaan jullie nog naar festivals of feesten en zo ja welke?

voor mij is het momenteel dit:

Sest · Desire! 26 april 2008
Radio 538 · Koninginnedag '08 30 april 2008
Sneakerz Strand Festival 17 mei 2008
Happy Hardcore 21 juni 2008
Sensation 5 juli 2008



daaraan toe te voegen misschien nog nature one eind juli/begin augustus en misschien extrema outdoor.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2008 08:23am
Sensations Black en White is crewel smile.gif
Een paar vrienden van me gaan daar elk jaar heen.. ik ben te jong sad.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 24 2008 08:57am
Quote (Apachai @ Thu, 24 Apr 2008, 15:23)
Sensations Black en White is crewel smile.gif
Een paar vrienden van me gaan daar elk jaar heen.. ik ben te jong sad.gif


black vink nie zo.. dit is ook t laatste jaar dat ze black gaan doen
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2008 09:11am
Quote (JurK. @ Thu, Apr 24 2008, 03:57pm)
black vink nie zo.. dit is ook t laatste jaar dat ze black gaan doen


Ja???
Das kut.. ik wou ook wel eens gaan kijken..
vind de muziek daar iig wel crewel tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 24 2008 09:40am
Quote (Apachai @ Thu, 24 Apr 2008, 17:11)
Ja???
Das kut.. ik wou ook wel eens gaan kijken..
vind de muziek daar iig wel crewel tongue.gif


Vet crewel man.. tongue.gif
Ik ga zelf zowiezo naar waldrock, verder ga ik nog naar Force Attack festival in duitsland.
En ook kleinere concertjes, beetje overal in de noord nederland.

This post was edited by CorvX on Apr 24 2008 09:40am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 24 2008 09:50am
ik ga naar lowlands tongue.gif

voor de eerste keer
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 24 2008 10:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 24 Apr 2008, 17:50)
ik ga naar lowlands tongue.gif

voor de eerste keer


Ik overweeg ook om weer te gaan, maar ik ga dit jaar alleen als er fatsoenlijke artiesten komen optreden. happy.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 24 2008 02:19pm
9-10 mei
http://www.groezrock.be/

27-29 juni
http://www.graspop.be/

Da's het enigste tot nu toe, misschien nog pukkelpop als ik genoeg geld heb van m'n vakantiejob,
of een ander festival natuurlijk!
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Apr 24 2008 02:56pm
23feb reverze
10mei bassleader
Bassleader 10 mei 2008
Emporium 2008 · The American Dream 31 mei 2008
Defqon.1 Festival · 2008 14 juni 2008
Euphoria 21 juni 2008
Summerfestival 2008 28 juni 2008
Tomorrowland 27 juli 2008
Dancetour Goes · 2008 27 juli 2008
Decibel · Outdoor festival 2008 16 augustus 2008
Bassevents Outdoor 6 september 2008
Thrillogy · Three Superstar DJ's - One Event 1 november 2008
dat dus tongue.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Apr 25 2008 08:50am
Ik heb eigenlijk alleen pukkelpop gepland, andere festivals zullen wel last-minute besloten worden. biggrin.gif

This post was edited by Toasts on Apr 25 2008 08:50am
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll