JE BENT DE BELGEN WEER VERGETEN!!!!Hoe een mens te kloten in 0.02sec, je kan er wat van!
Nouja, revenge is sweet?

Dus euhm,
Je begint al met een mooie contradictie vind ik, je hebt het eerst over 'liefde' en 'vriendschap' en dan verwijs je naar minnaars en vrienden.
Slaat een minnaar dan niet meer op iemand waarmee je alleen je vleselijke lusten met bevredigd? Zoniet, bij mij wel, so be it!
Ik ben verschrikkelijk in het melig zijn, maar 'k ga toch eens proberen...
Liefde en vriendschap, is beiden houden van elkaar, maar op een andere manier, dewelke dan?
Weet ik zelf niet volledig zeker, met een 'liefje' ga je dan weer je neuken, om het duidelijk te zeggen. Wat je dan met vrienden ook weer niet doet (uitzonderingen bevestigen de regel hierbij, jah ik spreek mezelf hier wel tegen).
Het aspect 'houden van'...
Het woord endorfine springt me hier te binnen (gedag meligheid, welkom wetenschap!) de stof die je lichaam
kan aanmaken als je je liefje gaat zien, of als je ze ziet. Dit blijft natuurlijk niet duren, 1-2jaar ofzo.
Je houd in theorie van beiden, als je de beiden partijen met elkaar vergelijkt na 2 jaar een relatie te hebben, weze het ene dan een 'liefdesrelatie' en de andere een 'vriendschapsrelatie'. Het ene wat dan verschilt is met wie je naar huis gaat en je leven en het huishouden met deelt.
Wat zeg je wel/niet tegen de betreffende personen?
Hangt er gewoon vanaf hoe goed je relatie is met die persoon, er zijn koppels die na jaren hun emoties nog niet kunnen uiten naar elkaar toe, dit wanneer het bij andere koppels al van de eerste seconde gebeurt.
Idem met gewone vrienden.
Wemy en wuben, alvast mijn excuses voor de schrijffouten en verschrikkelijke zinsbouw maar het is laat en ik heb geen zin dit na te lezen.
Ook al zou ik het al kunnen gedaan hebben op de tijd dat ik dit hier schreef.
Hoedanook, slaapwel!
En Bob, racist!
This post was edited by Ov2rkill on Apr 22 2008 05:31pm