d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leonard_smalls > Waar Is Hij Gebleven :ss
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 21 2008 10:59am
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien in de channel nld-1
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 11:06am
hoi xardian
biggrin.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 11:08am
idd hij mag de eerst komende 4 weken niet op de computer van mijn mama, hij heeft stoute dingen gedaan.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 11:57am
Eeeuh, dat was jij toch?¬¬
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 21 2008 02:13pm
we hebbe jouw hier ook al een tijdje niet gezien...


daar waren we heeel blij mee
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 22 2008 01:21am
Zag hem gister nog.. in chat en in duell game..
draagt nu tyreals ipv bt..

( owned induell game, 1 hit met me blizz.. )
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 22 2008 01:23am
Quote (Apachai @ Tue, 22 Apr 2008, 08:21)
Zag hem gister nog.. in chat en in duell game..
draagt nu tyreals ipv bt..

( owned induell game, 1 hit met me blizz.. )


1 keer blazen en klaar ..
Member
Posts: 2,317
Joined: Sep 25 2006
Gold: 1,090.40
Apr 22 2008 04:31am
Leonard had wel vet armor idd, met z'n BT armor...
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 22 2008 08:05am
achja.. diablo zuigt helemaal.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 22 2008 10:03am
Hey, die tag is nieuw, of niet? ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll