Quote (Harniq @ Sun, Apr 20 2008, 08:58am)
Vanwaar post je nu dan, als je geen internet hebt?
Anyway, deze provider zuigt duidelijk. Ik zou er al eerder mee gestopt zijn.

hoevaak mensen zich dit al afgevraagd hebben.
er zijn honderde manier om te serven anders dan via je pc thuis.
ik zit nu bij mij thuis, een vriendin heeft een laptop met internet via haar mobiel bij.
zo'nbeetje al m'n maatjes en vriendinnen hebben wel internet.
ik kom ook regelmatig bij m'n pa thuis die heeft ook internet.
dan zijn er nog bibliotheken, internetcafe's etc. etc.
Het is voor mij best moeilijk geweest om het besluit te nemen het contract te ontbinden.
aan de ene kant omdat ik stiekem de hoop had dat telfort toch in staat was mij relatief snel aan te sluiten.
nudat ik met telfort gebroken heb moet ik weer opnieuw ergens anders een aanvraag doen. gemiddelt duurt dat wel weer 4-6 weken.
ik denk trouwens dat dit nog niet het einde is van het conflict. we shall see
This post was edited by Hellskin on Apr 20 2008 03:12am