d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Telfort, Aan Het Gas. > Ze Mogen Stikken In Hun I-net Verbinding
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 02:40am
Zodan, het frustrerende conflict dat ik heb/had met m'n internet provider is tot een hoogtepunt gekomen.

ik ben terug gegaan naar de belwinkel waar ik het contract afgesloten heb voor de internetverbinding in m'n nieuwe huis.
in een laatste wanhoopspoging heb ik de dame die mij het abbonement aangeboden heeft contact op laten nemen met Telfort.
in de hoop dat zij wel betrouwbare informatie over de status van m'n aansluiting boven water kon krijgen
ik ben in vele gesprekken met de helpdesk continue aan het lijntje gehouden en er werd deadline na deadline gesteld die vervolgens
niet waargemaakt werden. het gesprek verliep moeizaam (zei krijgt een andere helpdesk te spreken dan ik als particulier)
Minuten lang gewacht op helpdesk medewerkers die "dingen na gingen kijken in het systeem" een aantal keer doorverbonden (waarna je het verhaal weer opnieuw mocht vertellen)
ze kreeg te horen dat de aansluiting vertraacht was door een verhuizing. (verhuizing? ik woon nogsteeds op nummer 11b, een nummer dat volgens telfort niet bestaat.
het nummer waar ik wel op ben ingeschreven bij de gemeente Rotterdam. Een probleem dat bij mij al bekent was voordat ik het abbonement afsloot. Al bij de aanvraag van een contract
heb ik telfort daarvan op de hoogte gebracht. Ook heeft de belwinkel dame telfort vertelt over het probleem. haar werd verteld dat dat geen probleem zou zijn)
als klap op de vuurpijl wilde telfort de kosten van de "verhuizing" ook nog eens verhalen op mij. Een verhuizing die telfort totaal ongevraagd en onterecht ingevoerd had.
nadat ze dit te horen kreeg begon de medewerkster van de belwinkel ook enigszinds geirriteerd te raken. Nadat de helpdesk medewerker haar wees op de aantal keren dat ik al onvriendelijk was geweest tegen
helpdesk medewerkers zei ze dat het zeker terecht was als klant boos was op telfort. de helpdesk medewerker meende dat daar geen reden voor was.

klink, ze hing boos op.

na weer eens totaal zinloos en overbodig de kas van telfort te hebben gespekt (gelukkig waren de kosten dit keer niet voor mijn rekening... 15x 0,40 cent)
al had ik al een veelvoud van die 15 minuten verbelt aan die waardeloze helpdesk.

Ik heb alle automatische-incasso's op naam van telfort bv terug laten boeken. Ik heb de incasso's laten blokkeren. Ik heb het modem terug gestuurd.
ik heb een schriftelijke klacht geschreven en opgestuurd.
ze mogen lekker stikken in hun internet verbinding.



eens kijken of een concurent wel in staat is mij aan te sluiten.
Hopen dat de medewerkers niet zo incompetent zijn als de medewerkers bij telfort.


ik hoop dat het gezeik met telfort hier nu eindigt. zo niet dan hoop ik dat m'n gedult en beheersing een volgende tegenslag aan kan.



voorlopig heb ik dus nog geen internet. al 2.5 maand niet


Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 02:58am
Vanwaar post je nu dan, als je geen internet hebt?

Anyway, deze provider zuigt duidelijk. Ik zou er al eerder mee gestopt zijn. happy.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 03:03am
Quote (Harniq @ Sun, Apr 20 2008, 08:58am)
Vanwaar post je nu dan, als je geen internet hebt?

Anyway, deze provider zuigt duidelijk. Ik zou er al eerder mee gestopt zijn. happy.gif



hoevaak mensen zich dit al afgevraagd hebben.

er zijn honderde manier om te serven anders dan via je pc thuis.

ik zit nu bij mij thuis, een vriendin heeft een laptop met internet via haar mobiel bij.
zo'nbeetje al m'n maatjes en vriendinnen hebben wel internet.
ik kom ook regelmatig bij m'n pa thuis die heeft ook internet.
dan zijn er nog bibliotheken, internetcafe's etc. etc.


Het is voor mij best moeilijk geweest om het besluit te nemen het contract te ontbinden.
aan de ene kant omdat ik stiekem de hoop had dat telfort toch in staat was mij relatief snel aan te sluiten.
nudat ik met telfort gebroken heb moet ik weer opnieuw ergens anders een aanvraag doen. gemiddelt duurt dat wel weer 4-6 weken.
ik denk trouwens dat dit nog niet het einde is van het conflict. we shall see

This post was edited by Hellskin on Apr 20 2008 03:12am
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 03:06am
Quote (Hellskin @ Sun, Apr 20 2008, 09:03am)
hoevaak mensen zich dit al afgevraagd hebben.

er zijn honderde manier om te serven anders dan via je pc thuis.

ik zit nu bij mij thuis, een vriendin heeft een laptop met internet via haar mobiel bij.
zo'nbeetje al m'n maatjes en vriendinnen hebben wel internet.
ik kom ook regelmatig bij m'n pa thuis die heeft ook internet.
dan zijn er nog bibliotheken, internetcafe's etc. etc.


I see...
En bij welke Telfort-concurrent ga je nu proberen dan?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 03:16am
Quote (Harniq @ Sun, Apr 20 2008, 09:06am)
I see...
En bij welke Telfort-concurrent ga je nu proberen dan?


het enige bedrijf dat geen gebruik maakt van de bestaande (maar onvindbare?!) kpn aansluiting.
UPC


van de regen in de drup noemen ze dat. ik heb ook weinig vetrouwen in UPC.
maar, het vertrouwen in upc is vele malen hoger dan het vetrouwen dat ik nu nog heb in telfort
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 20 2008 03:17am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 10:40)
Zodan, het frustrerende conflict dat ik heb/had met m'n internet provider is tot een hoogtepunt gekomen.

ik ben terug gegaan naar de belwinkel waar ik het contract afgesloten heb voor de internetverbinding in m'n nieuwe huis.
in een laatste wanhoopspoging heb ik de dame die mij het abbonement aangeboden heeft contact op laten nemen met Telfort.
in de hoop dat zij wel betrouwbare informatie over de status van m'n aansluiting boven water kon krijgen
ik ben in vele gesprekken met de helpdesk continue aan het lijntje gehouden en er werd deadline na deadline gesteld die vervolgens
niet waargemaakt werden. het gesprek verliep moeizaam (zei krijgt een andere helpdesk te spreken dan ik als particulier)
Minuten lang gewacht op helpdesk medewerkers die "dingen na gingen kijken in het systeem" een aantal keer doorverbonden (waarna je het verhaal weer opnieuw mocht vertellen)
ze kreeg te horen dat de aansluiting vertraacht was door een verhuizing. (verhuizing? ik woon nogsteeds op nummer 11b, een nummer dat volgens telfort niet bestaat.
het nummer waar ik wel op ben ingeschreven bij de gemeente Rotterdam. Een probleem dat bij mij al bekent was voordat ik het abbonement afsloot. Al bij de aanvraag van een contract
heb ik telfort daarvan op de hoogte gebracht. Ook heeft de belwinkel dame telfort vertelt over het probleem. haar werd verteld dat dat geen probleem zou zijn)
als klap op de vuurpijl wilde telfort de kosten van de "verhuizing" ook nog eens verhalen op mij. Een verhuizing die telfort totaal ongevraagd en onterecht ingevoerd had.
nadat ze dit te horen kreeg begon de medewerkster van de belwinkel ook enigszinds geirriteerd te raken. Nadat de helpdesk medewerker haar wees op de aantal keren dat ik al onvriendelijk was geweest tegen
helpdesk medewerkers zei ze dat het zeker terecht was als klant boos was op telfort. de helpdesk medewerker meende dat daar geen reden voor was.

klink, ze hing boos op.

na weer eens totaal zinloos en overbodig de kas van telfort te hebben gespekt (gelukkig waren de kosten dit keer niet voor mijn rekening... 15x 0,40 cent)
al had ik al een veelvoud van die 15 minuten verbelt aan die waardeloze helpdesk.

Ik heb alle automatische-incasso's op naam van telfort bv terug laten boeken. Ik heb de incasso's laten blokkeren. Ik heb het modem terug gestuurd.
ik heb een schriftelijke klacht geschreven en opgestuurd.
ze mogen lekker stikken in hun internet verbinding.



eens kijken of een concurent wel in staat is mij aan te sluiten.
Hopen dat de medewerkers niet zo incompetent zijn als de medewerkers bij telfort.


ik hoop dat het gezeik met telfort hier nu eindigt. zo niet dan hoop ik dat m'n gedult en beheersing een volgende tegenslag aan kan.



voorlopig heb ik dus nog geen internet. al 2.5 maand niet


Dat zuigt best sad.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 03:34am
Quote (Zompy @ Sun, Apr 20 2008, 09:17am)
Dat zuigt best sad.gif


over understatements gesproken....



s'nachts droom ik erover om het kantoor van een willekeurige bobo bij telfort eens flink te hermeubuleren als de schade niet compleet vergoed word + een schadevergoeding voor de tijd dat ik zonder internet heb gezeten.

maarja, das slecht voor m'n karma he sad.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 20 2008 03:55am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 09:40)
Zodan, het frustrerende conflict dat ik heb/had met m'n internet provider is tot een hoogtepunt gekomen.

ik ben terug gegaan naar de belwinkel waar ik het contract afgesloten heb voor de internetverbinding in m'n nieuwe huis.
in een laatste wanhoopspoging heb ik de dame die mij het abbonement aangeboden heeft contact op laten nemen met Telfort.
in de hoop dat zij wel betrouwbare informatie over de status van m'n aansluiting boven water kon krijgen
ik ben in vele gesprekken met de helpdesk continue aan het lijntje gehouden en er werd deadline na deadline gesteld die vervolgens
niet waargemaakt werden. het gesprek verliep moeizaam (zei krijgt een andere helpdesk te spreken dan ik als particulier)
Minuten lang gewacht op helpdesk medewerkers die "dingen na gingen kijken in het systeem" een aantal keer doorverbonden (waarna je het verhaal weer opnieuw mocht vertellen)
ze kreeg te horen dat de aansluiting vertraacht was door een verhuizing. (verhuizing? ik woon nogsteeds op nummer 11b, een nummer dat volgens telfort niet bestaat.
het nummer waar ik wel op ben ingeschreven bij de gemeente Rotterdam. Een probleem dat bij mij al bekent was voordat ik het abbonement afsloot. Al bij de aanvraag van een contract
heb ik telfort daarvan op de hoogte gebracht. Ook heeft de belwinkel dame telfort vertelt over het probleem. haar werd verteld dat dat geen probleem zou zijn)
als klap op de vuurpijl wilde telfort de kosten van de "verhuizing" ook nog eens verhalen op mij. Een verhuizing die telfort totaal ongevraagd en onterecht ingevoerd had.
nadat ze dit te horen kreeg begon de medewerkster van de belwinkel ook enigszinds geirriteerd te raken. Nadat de helpdesk medewerker haar wees op de aantal keren dat ik al onvriendelijk was geweest tegen
helpdesk medewerkers zei ze dat het zeker terecht was als klant boos was op telfort. de helpdesk medewerker meende dat daar geen reden voor was.

klink, ze hing boos op.

na weer eens totaal zinloos en overbodig de kas van telfort te hebben gespekt (gelukkig waren de kosten dit keer niet voor mijn rekening... 15x 0,40 cent)
al had ik al een veelvoud van die 15 minuten verbelt aan die waardeloze helpdesk.

Ik heb alle automatische-incasso's op naam van telfort bv terug laten boeken. Ik heb de incasso's laten blokkeren. Ik heb het modem terug gestuurd.
ik heb een schriftelijke klacht geschreven en opgestuurd.
ze mogen lekker stikken in hun internet verbinding.



eens kijken of een concurent wel in staat is mij aan te sluiten.
Hopen dat de medewerkers niet zo incompetent zijn als de medewerkers bij telfort.


ik hoop dat het gezeik met telfort hier nu eindigt. zo niet dan hoop ik dat m'n gedult en beheersing een volgende tegenslag aan kan.



voorlopig heb ik dus nog geen internet. al 2.5 maand niet


Zonde van je geld, ja. Je had het immers beter in een cursus Nederlands kunnen steken.
Telfort is nog mild met je geweest, als je een schriftelijke klacht op zo'n manier schrijft.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:03am
Quote (WemyNM @ Sun, Apr 20 2008, 09:55am)
Zonde van je geld, ja. Je had het immers beter in een cursus Nederlands kunnen steken.
Telfort is nog mild met je geweest, als je een schriftelijke klacht op zo'n manier schrijft.


wees niet bang, ik heb hulp gezocht bij het opstellen van een schriftelijke klacht.

welke cursus nederlands helpt me van dyslectie af dan?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 05:10am
Quote (Hellskin @ Sun, Apr 20 2008, 11:03am)
wees niet bang, ik heb hulp gezocht bij het opstellen van een schriftelijke klacht.

welke cursus nederlands helpt me van dyslectie af dan?


Tegen dyslectie is geen nederlandse cursus sad.gif

Maargoed, dat zuigt wel kijhard.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll