Quote (Sarpedon @ Wed, Apr 16 2008, 04:16pm)
Vanavond begin ik aan je profile sig
Als je nog wensen hebt let me know

Ja

Ong. het zelfde ontwerp als me sig, ik zal er over denken wat ik er allemaal in wil hebben

( zelfde opbouw als Feargod zou leuk zijn, en dan bedoel ik dus verschillende vlakken er in )
Begin ma vast met de schets als je wilt