d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Zeg Je Dit In Het Engels?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 01:43pm
"Volgens mij hou jij mij aan het lijntje..."
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 01:54pm
I think you're pulling my leg...

of zoiets.

This post was edited by Flatulence on Apr 15 2008 01:55pm
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 15 2008 01:56pm
i think u are holding me on the line !!!!

100% gozu translation yo?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 15 2008 01:58pm
Quote (Flatulence @ Tue, Apr 15 2008, 08:54pm)
I think you're pulling my leg...


Hmmm, denk dat het een andere uitdrukking is...

Hoe zeg je trouwens dat je 'stage loopt', zoals ik nu bijvoorbeeld doe.
Iets met interm/intern ofzo dacht ik.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 02:02pm
Quote (Flatulence @ Tue, Apr 15 2008, 08:54pm)
I think you're pulling my leg...

of zoiets.


Hmm niet in deze context

Iemand requeste een layout voor zijn sale out, Die heb ik voor hem gemaakt en na de deal te hebben gesloten heeft die nog steeds niet betaald. Hij heeft de layout nog niet gebruikt maar wel in zijn bezit. 3 dagen later krijg ik steeds antwoorden als: Yeah later tonight blabla.. Ik wil hem niet pushen ofzo dus ik wacht rustig af, maar nu heb ik toch het idee dat hij vanaf het begin al niet wilde betalen. We hebben een afspraak zwart op wit. Maar als ik hem report als scammer gaat er toch niks gebeuren en wil hem niet kwaad maken voor niks.

Hij houd me dus aan het lijntje.. En dat wilde ik hem vandaag duidelijk maken maar ik weet alleen niet hoe? Sommige directe pms negeerd die gewoon dus ik weet ook eigenlijk niet wat ik moet doen smile.gif

@Falk

Hehe ^^
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 02:02pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 15 2008, 09:58pm)
Hmmm, denk dat het een andere uitdrukking is...

Hoe zeg je trouwens dat je 'stage loopt', zoals ik nu bijvoorbeeld doe.
Iets met interm/intern ofzo dacht ik.
Ja, internship... kan het alleen nog niet in een zin plaatsen haha, raar woord ook.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 02:05pm
I'm An Intern In New York
I've found an internship at a famous radio in HongKong

Misschien heb je hier iets aan
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 02:08pm
Volgens Engelse bron:

"I'm doing an internship" of "I'm on an internship program".

This post was edited by Flatulence on Apr 15 2008 02:11pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 15 2008 02:11pm
He kept me.... on a leash?
He wasted my time, i've done my part of the bargain, i made the sig but he never paid.
Jah, het schiet me niet te binnen sorry, en die intern klinkt wel deftig..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 02:17pm
"Dear Mr. xxx, I'd appreciate if you'd stop screwing around with me and reveal thy true intentions in this matter".


^__^
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll