d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
1239Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 12:12pm
Hallo mensen,

Ik heb veel vrije tijd at the moment (zie ook mijn posts per day) en ben weer bezig met designen.

Als jullie verzoekjes hebben, een signature of avatar dan wil ik het graag doen voor jullie.

Voor een signature vraag ik slechts 5 FG. Dit is alleen voor de mensen die nederlands/belgisch zijn en hier posten wink.gif

Als jullie verzoekjes hebben hoor ik het graag smile.gif

Ik zal dalijk mijn creaties showen die ik voor andere mensen heb gemaakt.

Tot ziens!
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 13 2008 12:13pm
ik zoek iemand die profiel sig maakt smile.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 12:23pm
Quote (c0me @ Sun, Apr 13 2008, 07:13pm)
ik zoek iemand die profiel sig maakt smile.gif


Hoe zou de profiel sig eruit moeten zien? size? plaatjes? text? etc
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 13 2008 12:23pm
als je wil, kun je voor mij een nieuwe sig mag.
graag iets met veel groen, wel wat variatie, liefst beetje donker.
en van die draden, zoals je altijd ziet als je weefsel van dichtbij ziet.
kweet niet of je xmen gezien hebt, dat intro stuk, maar zoiets.
en dan mss een plaatje erinverwerkt of zo, beetje iets cools.
en mijn naam moet druipe, zoals op kippevel boeke smile.gif

als je dit allemaal niks vind mag je er ook een maken met als theme: zwemmen (wedstrijd)
de rest mag je zelf invulle.

mag ook allebei hoor smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 13 2008 12:26pm
Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 19:12)
Ik heb veel vrije tijd at the moment (zie ook mijn posts per day)


Maak jezelf nuttig voor de maatschappij en je portemonnaie. Zoek een bijbaantje bij de dichtsbijzijnde supermarkt.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 12:42pm
Quote (WemyNM @ Sun, Apr 13 2008, 07:26pm)
Maak jezelf nuttig voor de maatschappij en je portemonnaie. Zoek een bijbaantje bij de dichtsbijzijnde supermarkt.


Ik werk al bij het kruidvat part time tongue.gif

Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 13 2008 12:54pm
Quote (Sarpedon @ Sun, Apr 13 2008, 06:23pm)
Hoe zou de profiel sig eruit moeten zien? size? plaatjes? text? etc


plaatje water/honden (egte)/natuur/ice/ vind mooi
size dat van jsp mag
text weet nie of kan als je plaatje al af hebt smile.gif zo dat je nie heel verhaal (Egt wel heeeeeeeel verhaal) er op typed en dat ik het nie mooi vind?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 01:15pm
Quote (c0me @ Sun, Apr 13 2008, 07:54pm)
plaatje water/honden (egte)/natuur/ice/ vind mooi
size dat van jsp mag
text weet nie of kan als je plaatje al af hebt smile.gif zo dat je nie heel verhaal (Egt wel heeeeeeeel verhaal) er op typed en dat ik het nie mooi vind?


Eerlijk gezegt weet ik niet wat je bedoeld met een profile sig. Ik kan wel gewoon een normale signature voor je maken smile.gif of je moet het even uitleggen wink.gif

Dit heb ik vandaag gemaakt voor een paar mensen zo krijgen jullie een indruk van mijn design





Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 13 2008 01:48pm
maak je die plaatjes ook zelf? t menselijk deel van de sigs?
als je dat niet doet, mag je bij mij wel een plaatje uit een film gebruike, maakt nie egt uit welke.
liefst wel ee goeie
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 13 2008 01:58pm
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=358900
zo als hij plaatje in sig waar bv donators/frienen/wa je wa gedaan hebt XD

feargod heeft het asl het goe is ook
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll