d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden De Mensen Van Wilders > ?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,650.00
Apr 12 2008 10:08am
laat hier je reactie achter over je wilders
Member
Gold: 0.00
Apr 12 2008 10:11am
Ik vond hem wel goed totdat hij die film maakte, is te extreem en zorgt er alleen maar voor dat nederland problemen krijgt :S
Member
Gold: 641.00
Apr 12 2008 11:09am
Quote (Apachai @ Sat, 12 Apr 2008, 17:11)
Ik vond hem wel goed totdat hij die film maakte, is te extreem en zorgt er alleen maar voor dat nederland problemen krijgt :S

als ze om die film nederland de oorlog verklaren zijn ze egt lomp ..ik bedoel om zn uitspraken die vaak nog erger zijn.. zou het kunnen

maja het blijven meningen vind ik, want zo hier en daar heeft hij wel een punt.. hij gaat er alleen veel te ver mee
Member
Apr 12 2008 11:10am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Apr 12 2008, 06:09pm)
als ze om die film nederland de oorlog verklaren zijn ze egt lomp ..ik bedoel om zn uitspraken die vaak nog erger zijn.. zou het kunnen

maja het blijven meningen vind ik, want zo hier en daar heeft hij wel een punt.. hij gaat er alleen veel te ver mee

Ja daar heb je gelijk in, in de meeste punten geef ik hem gelijk, maar hij is meer een soort extremist vind ik smile.gif
Member
Gold: 3,345.00
Apr 12 2008 11:13am
Iedereen heeft recht op vrije menings uiting,
en ik vind dat hij gelijk heeft.

Geen nieuwe immigranten
Geen familie hierheen halen
Leer de taal
Leer de cultuur

Als ik in japan loop begroet en praat ik met de mensen zoals het daar hoort.
Het zou onbeschoft en onbeleeft zijn als ik daar als een lompe amsterdammer rond loop.

En dat doen die buitenlanders wel..... ze komen hier zonder naar onze cultuur te leven/vormen.
Hoepel dan op..

Wij waren blij zonder jullie,
jullie willen hier komen, pas je dan ook aan hoe het hier is.
wij moeten niet veranderen..
wij veranderen als wij naar een ander land gaan.
Member
Apr 12 2008 11:16am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Apr 12 2008, 06:13pm)
Iedereen heeft recht op vrije menings uiting,
en ik vind dat hij gelijk heeft.

Geen nieuwe immigranten
Geen familie hierheen halen
Leer de taal
Leer de cultuur

Als ik in japan loop begroet en praat ik met de mensen zoals het daar hoort.
Het zou onbeschoft en onbeleeft zijn als ik daar als een lompe amsterdammer rond loop.

En dat doen die buitenlanders wel..... ze komen hier zonder naar onze cultuur te leven/vormen.
Hoepel dan op..

Wij waren blij zonder jullie,
jullie willen hier komen, pas je dan ook aan hoe het hier is.
wij moeten niet veranderen..
wij veranderen als wij naar een ander land gaan.

Et is wel zo dat we ze zelf het land binnen hebben gehaald.
De nederlanders waren te lui om van die rotbanen te doen dus haalde ze de polen etc hieroheen zodat de Nederlanders goed werk konden doen en de Polen kutwerk tongue.gif

Maar verder icon_pointr.gif ik ben het met je eens ^^
Member
Gold: 4.00
Apr 12 2008 11:22am
Wilders heeft het alleen over punten die we allang weten.
Hij kan beter nadenken over hoe we dit kunnen oplossen ipv iedereen tegen de moslims op te zetten, en andersom.
Wat Wilders nu doet is zomaar ergens in het wildeweg gooien zonder daarmee een doel te hebben... dus zolang hij geen oplossing heeft kan die beter z'n bek dicht houden.
Member
Apr 12 2008 11:32am
Quote (Shinobi-tlo @ Sat, Apr 12 2008, 06:22pm)
Wilders heeft het alleen over punten die we allang weten.
Hij kan beter nadenken over hoe we dit kunnen oplossen ipv iedereen tegen de moslims op te zetten, en andersom.
Wat Wilders nu doet is zomaar ergens in het wildeweg gooien zonder daarmee een doel te hebben... dus zolang hij geen oplossing heeft kan die beter z'n bek dicht houden.

Ja oke, maar het is opzich aan de ene kant kut dat ie ons tegen elkaar opzet ( moslims en Nederlanders ) maar aan de andere kant beseffen nu wel meer mensen dat ze hier heel Nederland 't buitenland maken..

Oftewel :

mss hebben de mensen nu beter door dat moslims ( onder andere, ook marokanen etc etc ofc ) Nederland vol maken en dat 80% van die mensen niks doen en van onze belasting enzo leven..
Member
Apr 12 2008 11:34am
Dit is zo'n geval van: veel te moeilijk onderwerp voor veel te simpele zielen.

Blaat maar gerust verder.
Member
Gold: 14,931.00
Apr 12 2008 11:51am
1 ding vind ik wel erg krachtig aan de manier waarop wilders heeft opgetreden.

er zijn HEEL veel maatregelen genomen, omdat ze bang waren voor aanslagen, represailles, whatsoever. we waren bang voor de moslims die zouden reageren op de film fitna. zouden dezelfde maatregelen zijn genomen wanneer een dergelijke film over christenen?

deze acties alleen geven aan dat er een bepaalde angst is. aan deze angst zou gewerkt moeten worden, niet aan haat jegens het geloof.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll