Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Apr 12 2008, 06:13pm)
Iedereen heeft recht op vrije menings uiting,
en ik vind dat hij gelijk heeft.
Geen nieuwe immigranten
Geen familie hierheen halen
Leer de taal
Leer de cultuur
Als ik in japan loop begroet en praat ik met de mensen zoals het daar hoort.
Het zou onbeschoft en onbeleeft zijn als ik daar als een lompe amsterdammer rond loop.
En dat doen die buitenlanders wel..... ze komen hier zonder naar onze cultuur te leven/vormen.
Hoepel dan op..
Wij waren blij zonder jullie,
jullie willen hier komen, pas je dan ook aan hoe het hier is.
wij moeten niet veranderen..
wij veranderen als wij naar een ander land gaan.
Et is wel zo dat we ze zelf het land binnen hebben gehaald.
De nederlanders waren te lui om van die rotbanen te doen dus haalde ze de polen etc hieroheen zodat de Nederlanders goed werk konden doen en de Polen kutwerk

Maar verder

ik ben het met je eens ^^