d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Laptop Aanschaffen > Macbook Superieur?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 12 2008 08:09am
Hallo mensen

Ik zit al een tijdje te denken om een laptop aan te schaffen en mijn pc aan mijn broertje te geven. Ik zit al een tijdje verschillende laptops te vergelijken en heb mijn ogen laten vallen
op een Macbook. Ik heb vroeger gehoord dat Macs superieur zijn omdat ze geen virussen kunnen hebben omdat heel het systeem anders in elkaar zit. Ik heb dit gehoord dus ik weet niet of dat waar is. Belangrijkste eisen voor een laptop vind ik de accu-duur en de vormgeving. De specificaties moeten ook natuurlijk in orde zijn smile.gif

Over het algemeen zijn Macbooks (maar ook andere laptops) duur dus daarom wil ik meteen een goede aanschaffen. Macbook Pro vind ik er niet mooi uitzien dus die valt af.

Ik wil natuurlijk internet op mijn toekomstige laptop en ik ga er vanuit dat elke laptop draadloos internet verbinding heeft?

Wat vinden jullie van de Macbooks? Kunnen jullie mij deze laptop aanraden of hebben jullie een andere voorkeur?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 12 2008 08:22am
Kan je alleen een Mac aanraden als je veel met grafische programma's bezig bent. zo niet zou ik gewoon voor een windows gaan wink.gif de reden hier achter is ook dat veel programma's, games etc niet ondersteund worden op een mac.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 12 2008 08:30am
Quote (Sarpedon @ Sat, 12 Apr 2008, 15:09)
Hallo mensen

Ik zit al een tijdje te denken om een laptop aan te schaffen en mijn pc aan mijn broertje te geven. Ik zit al een tijdje verschillende laptops te vergelijken en heb mijn ogen laten vallen 
op een Macbook. Ik heb vroeger gehoord dat Macs superieur zijn omdat ze geen virussen kunnen hebben omdat heel het systeem anders in elkaar zit. Ik heb dit gehoord dus ik weet niet of dat waar is. Belangrijkste eisen voor een laptop vind ik de accu-duur en de vormgeving. De specificaties moeten ook natuurlijk in orde zijn smile.gif

Over het algemeen zijn Macbooks (maar ook andere laptops) duur dus daarom wil ik meteen een goede aanschaffen. Macbook Pro vind ik er niet mooi uitzien dus die valt af.

Ik wil natuurlijk internet op mijn toekomstige laptop en ik ga er vanuit dat elke laptop draadloos internet verbinding heeft?

Wat vinden jullie van de Macbooks? Kunnen jullie mij deze laptop aanraden of hebben jullie een andere voorkeur?


mac is niet om te game.. het zijn hele leuke dingen om te typen films bewerken, en andere grafissche shit maar dat was m dan ook wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 12 2008 08:53am
Quote (Sarpedon @ Sat, Apr 12 2008, 03:09pm)
Hallo mensen

Ik zit al een tijdje te denken om een laptop aan te schaffen en mijn pc aan mijn broertje te geven. Ik zit al een tijdje verschillende laptops te vergelijken en heb mijn ogen laten vallen 
op een Macbook. Ik heb vroeger gehoord dat Macs superieur zijn omdat ze geen virussen kunnen hebben omdat heel het systeem anders in elkaar zit. Ik heb dit gehoord dus ik weet niet of dat waar is. Belangrijkste eisen voor een laptop vind ik de accu-duur en de vormgeving. De specificaties moeten ook natuurlijk in orde zijn smile.gif

Over het algemeen zijn Macbooks (maar ook andere laptops) duur dus daarom wil ik meteen een goede aanschaffen. Macbook Pro vind ik er niet mooi uitzien dus die valt af.

Ik wil natuurlijk internet op mijn toekomstige laptop en ik ga er vanuit dat elke laptop draadloos internet verbinding heeft?

Wat vinden jullie van de Macbooks? Kunnen jullie mij deze laptop aanraden of hebben jullie een andere voorkeur?


Je geeft je pc aan je broertje? gek smile.gif
Laat hem lekker betalen biggrin.gif ( age? )

Ik heb niet veel verstand van laptops, maar ga gewoon ff overal op internet site's langs, daar staan vaak ook wel de programms waar de laptop goed voor geschikt is biggrin.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 12 2008 09:14am
Ik heb onlangs een Sony Vaio gekocht en voor het geld is het een fijn apparaat.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 12 2008 09:15am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Apr 2008, 16:14)
Ik heb onlangs een Sony Vaio gekocht en voor het geld is het een fijn apparaat.


prijs en specificaties?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 12 2008 09:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Apr 2008, 17:15)
prijs en specificaties?


973 ex btw
FZ 31M, geloof ik.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 12 2008 09:20am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Apr 2008, 16:17)
973 ex btw
FZ 31M, geloof ik.


hoeveel ram , hardeschijf groote, video en geluiskaart tongue.gif tell meeeeeeeeh tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 12 2008 09:25am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Apr 2008, 16:17)
973 ex btw
FZ 31M, geloof ik.


fuck !

das zeker wel een leuk ding

die ga ik in men achterhoofd houden als ik er een aanschaf

Quote (CpTJenJen @ Sat, 12 Apr 2008, 16:20)
hoeveel ram ,  hardeschijf groote, video en geluiskaart tongue.gif tell meeeeeeeeh tongue.gif



VGN-FZ31M features:

* 15,4 inch breedbeeldscherm met 1280 x 800-resolutie
* BluRay-Discdrive om films in topkwaliteit te bekijken
* Nvidia Geforce 8400M GT-videokaart
* MotionEye-webcam voor persoonlijke communicatie
* Windows Vista Home Premium voor zaken en ontspanning
* HDMI-poort voor aansluiting op een HDTV
* 2,0 GHz Intel Core 2 Duo-processor T7250
* 200 GB harde schijf
* 2 GB werkgeheugen
* 802.11a/b/g/n-WLAN voor draadloos internet
* Bluetooth om draadloze accessoires aan te sluiten

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 12 2008 09:25am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 12 2008 09:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Apr 2008, 16:25)
VGN-FZ31M features:

    * 15,4 inch breedbeeldscherm met 1280 x 800-resolutie
    * BluRay-Discdrive om films in topkwaliteit te bekijken
    * Nvidia Geforce 8400M GT-videokaart
    * MotionEye-webcam voor persoonlijke communicatie
    * Windows Vista Home Premium voor zaken en ontspanning
    * HDMI-poort voor aansluiting op een HDTV
    * 2,0 GHz Intel Core 2 Duo-processor T7250
    * 200 GB harde schijf
    * 2 GB werkgeheugen
    * 802.11a/b/g/n-WLAN voor draadloos internet
    * Bluetooth om draadloze accessoires aan te sluiten

ke das een koopje als ik de prijs zag ohmy.gif

This post was edited by CpTJenJen on Apr 12 2008 09:30am
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll