d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Triptwo Gaat Weer Loos > Achtervolging Deze Keer Kijk
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 7 2008 02:25pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 7 2008 03:01pm
Blijft goed gefilmd e.d. Nogmaals m'n complimenten.
Member
Posts: 19,204
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 8 2008 04:45am
grappige shit, alleen die achtervolger is wel een luie gast ~~

This post was edited by M[o]nkey[115] on Apr 8 2008 04:46am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 8 2008 05:55am
zeker nice gefilmd xD

zitten die gasten nog op jsp ook ofzo?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:11am
Quote (Apachai @ Tue, 8 Apr 2008, 12:55)
zeker nice gefilmd xD

zitten die gasten nog op jsp ook ofzo?


neee tongue.gif die kerel die achtervolgt word is een hele goede vriend van mij, ze willen graag door zoveel mogenlijk mensen bekeken worden, dus ik post de filmpjes die ik de moeite waard vind hier wink.gif

This post was edited by CpTJenJen on Apr 8 2008 06:14am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 06:18am
Knap gedaan. Doe je filmschool?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:21am
Quote (�?NNI @ Tue, 8 Apr 2008, 13:18)
Knap gedaan. Doe je filmschool?


ze doen dat een soortvan , ook licht en gelui wink.gif ryan zit daar vooral om te filmen.. maja meer is beter tongue.gif ik zal strx thuis is precies vragen wat het nu helemaal inhoud als je het wil weten

This post was edited by CpTJenJen on Apr 8 2008 06:21am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 07:16am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 8 Apr 2008, 13:21)
ze doen dat een soortvan , ook licht en gelui wink.gif ryan zit daar vooral om te filmen.. maja meer is beter tongue.gif ik zal strx thuis is precies vragen wat het nu helemaal inhoud als je het wil weten

Aha. Een vriend van me had er ook even over gedacht zo'n opleiding te volgen, maar het bleek nogal duur en de kansen dat je het maakt als regisseur zouden erg klein zijn. Maar alsnog leuk als je 't kan.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 07:18am
Quote (�?NNI @ Tue, 8 Apr 2008, 14:16)
Aha. Een vriend van me had er ook even over gedacht zo'n opleiding te volgen, maar het bleek nogal duur en de kansen dat je het maakt als regisseur zouden erg klein zijn. Maar alsnog leuk als je 't kan.


nja sets opbouwen en sjt en hij vinf licht en geluid ok leuk wink.gif en daar maak je veel kans mee en kun je heeeeeeeeeeeel veel kanten mee op wink.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 8 2008 07:21am
die freerunner lijkt veel op eduard:P
verder heel netjes gedaan, net zoals de vorige
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll