d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 621
Joined: Jun 17 2007
Gold: 0.00
Apr 5 2008 05:45pm
hoi ik vroeg me af hoe je een trusted tag krijgt.biggrin.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Apr 5 2008 07:28pm
Quote (koenko @ Sun, 6 Apr 2008, 01:45)
hoi ik vroeg me af hoe je een trusted tag krijgt.biggrin.gif


Veel doneren op deze site, en slijmen bij Njaguar tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:04am
Quote (Zompy @ Sun, Apr 6 2008, 08:15am)


Heb jij ook veel gedaan cker? xD

@Koenko : veel doneren, alle mod's hun reet likken zoals sommige andere hier doen.. uhum *zompy* uhum.. & bij Paul ( Njaguar ) slijmen xD
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 6 2008 02:47am
je moet veel over je heen kunne krijge en kunne slikke
en af en toe je mond open doen,
als iemand iets verkeerds doet
en minimaal 150euro donaten
en dat heel vaak
en een shop hebbe werkt
en illigaal zijn ook
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 6 2008 06:20am
als je een tt wilt moet je leven voor de report post button .
ook moet je mods vertellen hoe relax je ze vind al warnen ze iemand ookal maken ze eigenlijk gewoon een zielige opmerking bv hoe cool ze wel neit zijn als ze iemand suspende je moet ze vooral gelijk geven en de hemel in prijzen
ook moet je in de donor forums doen alsof die mongooltjes relax zijn wat ze niet zijn want et enige dat ze doen si youtube vids poste en felicitatie topics posten,zo nu en dan hbe je ook donor forum post your picture topics omdat ze te lelijk zijn voor de gewone general chat,dit ma gje ook nei vertellen.want dan krijg je ene warning en gaan alle andere donor vertellen hoe relax die mod die je warned wel niet is

wat je moet doen voor een tt is eigenlijk heel erg onduidelijk het gedeelte hierboven legt wel wat uit , tha axid wist ook al een eind te komen met zijn uitleg




This post was edited by Noob-Style. on Apr 6 2008 06:21am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 6 2008 07:05am
Vriendjespolitiek gewoon.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 6 2008 07:33am
Geen idioot zijn en veel traden. Hoewel dat eerste ook niet per se klopt.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 07:42am
Quote (�?NNI @ Sun, Apr 6 2008, 02:33pm)
Geen idioot zijn en veel traden. Hoewel dat eerste ook niet per se klopt.


Vouch ^^

Ach, al met al wat je moet doen = geld doneren, veel geld, en hun kont likken, dan kom je een heel eind xD
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 6 2008 07:45am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 6 2008, 02:05pm)
Vriendjespolitiek gewoon.


Dat vat het zowat samen.
Go Back To Nederlands Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll