Quote (Larzie @ Mon, 31 Mar 2008, 17:14)
grand theft auto 4
mythos open beta nu speel ik closed beta maar ken er bijna niemand :-( wel zalig spel :-) zou diablo 3 genoemd kunne worden vind ik
Ik heb ook een beta account, alleen me spel deed vreemd dus had ehm er weer afgeflikkerd.