d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Heb Jij Dit Paasweekend Doorgemaakt? > Vertel Je Verhalen
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:39pm
ikzelf heb gisteren en vandaag alleen maar stoned + dronken in mijn slaapzak achter mijn pc gezeten, 10 uur lang southpark gekeken, 3 uur the simpsons, 1,5 uur the mask 6 uur farcry gespeelt, 2 uur gekookt, 4 uur op dutch zitten klooien, 2 uur jointjes gedraaid, 3 uur zitten msnen en heel veel zitten vreten en zuipen wink.gif

tell your stories
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 02:41pm
Hehe, gewoon beetje bier drinken en joints roken.
En nog ff naar een concertje geweest, maar thats it. Niks boeiend dus.

This post was edited by CorvX on Mar 24 2008 02:41pm
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:42pm
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)
Hehe, gewoon beetje bier drinken en joints roken.
En nog ff naar een concertje geweest, maar thats it. Niks boeiend dus.


wat voor concert?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 02:43pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:42)
wat voor concert?


Wat punk bandjes hier in de kroeg hehe, niks groots ofzo.

Edit: Me scherm doet vandaag heel vaag, zie allemaal kleine streepjes horizontaal in 't scherm. Iemand enig idee hoe dat kan?

This post was edited by CorvX on Mar 24 2008 02:45pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:44pm
ik gewoon een beetje klussen aan me kamer en aan me scoobie tongue.gif en jsp ofc
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 24 2008 02:47pm
had een internationaal toernooi, 6uur opstaan, en 2uur smiddag klaar, dan thuis slapen, savonds finales, 10uur thuis, eten slapen, volgende dag tzelfde.
ging heel goed, tevreden met de resultaten.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 02:48pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:47)
had een internationaal toernooi, 6uur opstaan, en 2uur smiddag klaar, dan thuis slapen, savonds finales, 10uur thuis, eten slapen, volgende dag tzelfde.
ging heel goed, tevreden met de resultaten.


Toernooi van wat?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:48pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:47)
had een internationaal toernooi, 6uur opstaan, en 2uur smiddag klaar, dan thuis slapen, savonds finales, 10uur thuis, eten slapen, volgende dag tzelfde.
ging heel goed, tevreden met de resultaten.


dus je paasweekend is geslaagd:P wink.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:50pm
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)
Hehe, gewoon beetje bier drinken en joints roken.
En nog ff naar een concertje geweest, maar thats it. Niks boeiend dus.


hoeveel joints heb je op?

ik denk dat ik er zelf +- 15 op heb deze 2 dagen wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 02:55pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:50)
hoeveel joints heb je op?

ik denk dat ik er zelf +- 15 op heb deze 2 dagen wink.gif


Ik heb eerlijk gezegd geen idee. tongue.gif
Ik woon in de kraak met nog een groep anderen, en er worden echt super vaak joints hier door gegeven.
Maar had zelf ook nog een dikke 8-9 gram sneeuwwitje, die is nu op maar heb niet alles zelf opgerookt hehe. Vriendin vindt het ook leuk om af en toe wat van mijn wiet te "lenen".
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll