☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Een Poll, Alweer > Kom Allemaal Stemmen! :d
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 641
Replies: 31
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#1
Mar 24 2008 01:28pm
Ik zou een 7 zeggen,
Bedankt voor je stem als je gestemd hebt
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#2
Mar 24 2008 01:35pm
omg wil je alsjeblieft ophouden met spammen zo verziek je het dutch forum..
I_Have_Many_friends
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold
:
9.00
#3
Mar 24 2008 01:36pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:35)
omg wil je alsjeblieft ophouden met spammen zo verziek je het dutch forum..
Jonge, moet jij zeggen
jij sta godver op iedere post
-Stil?-
This post was edited by I_Have_Many_friends on Mar 24 2008 01:36pm
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#4
Mar 24 2008 01:39pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 20:36)
Jonge, moet jij zeggen
jij sta godver op iedere post
-Stil?-
ja maar ik geef antwoorden op de vragen van mensen en spamt alleen maar.
PYF_Secret
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold
:
1,724.80
#5
Mar 24 2008 02:27pm
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....
oh w8, je hebt geen vrienden?
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#6
Mar 24 2008 02:32pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:27)
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....
oh w8, je hebt geen vrienden?
OWNED! en Vouch!:P
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#7
Mar 24 2008 03:08pm
een 1, aangezien hier elke keer weer malloten komen, en dan tegen de ander zeggen dat ze weg moeten gaan, terwijl ze hier zelf nog maar amper komen..
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#8
Mar 24 2008 03:17pm
Ik zeg 8... forum is best wel gaaf, alleen Nederlandse sectie is echt verkloot door somige gasten... en iedereen weet wel wie..
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#9
Mar 24 2008 04:01pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:27)
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....
oh w8, je hebt geen vrienden?
8
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#10
Mar 24 2008 04:17pm
nu 11
bij zijn friendlist dan
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact