d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Een Poll, Alweer > Kom Allemaal Stemmen! :d
1234Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 01:28pm
Ik zou een 7 zeggen, smile.gif

Bedankt voor je stem als je gestemd hebt biggrin.gif thumbsup.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 01:35pm
omg wil je alsjeblieft ophouden met spammen zo verziek je het dutch forum..
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 01:36pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:35)
omg wil je alsjeblieft ophouden met spammen zo verziek je het dutch forum..


Jonge, moet jij zeggen wacko.gif jij sta godver op iedere post blink.gif

-Stil?-


This post was edited by I_Have_Many_friends on Mar 24 2008 01:36pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 01:39pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 20:36)

Jonge, moet jij zeggen wacko.gif jij sta godver op iedere post blink.gif

-Stil?-


ja maar ik geef antwoorden op de vragen van mensen en spamt alleen maar.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:27pm
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....

oh w8, je hebt geen vrienden?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:32pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:27)
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....

oh w8, je hebt geen vrienden?


OWNED! en Vouch!:P
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:08pm
een 1, aangezien hier elke keer weer malloten komen, en dan tegen de ander zeggen dat ze weg moeten gaan, terwijl ze hier zelf nog maar amper komen..
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 24 2008 03:17pm
Ik zeg 8... forum is best wel gaaf, alleen Nederlandse sectie is echt verkloot door somige gasten... en iedereen weet wel wie..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 24 2008 04:01pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:27)
willen de vrienden van de topicmaker zich melden, we zijn niet boos op ze, ze kunnen niets doen aan het gedrag van deze mensaap....

oh w8, je hebt geen vrienden?


8
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 04:17pm
nu 11 tongue.gif bij zijn friendlist dan tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll