d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
12314Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2008 05:35pm
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.
Hou dit topic een beetje spam vrij, en mischien blijft ie dan wat langer open. :cheer:

Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.

1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?


Mijn antwoorden:

1: Ik hou meer van wiet, maar rook elke dag zowiezo ook wel 1 of 2 hasj jointjes. Meestal bij het wakker worden en slapen gaan.
2: Ik vindt meerdere wiet soorten heel lekker, als ik gewoon normaal blow rook ik meestal power plant. Als ik echt super stoned wil worden haal ik wat amnesia.
3: Sly vindt ik een heel lekkere hasj soort, maar er zijn ook genoeg hasj soorten die ik nog niet heb geproefd.



Ok dan, nu jullie!

This post was edited by CorvX on Mar 22 2008 05:41pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 22 2008 05:53pm
1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?

1: Ik rook het liefste wiet, hasj vind ik op de één of andere manier echt smerig.

2: Niet echt voorkeur, ik haal meestal SuperSkunk.

3: NVT

@ CorvX: Ja ik doe het regelmatig / af en toe, ik zie het punt alleen niet echt om erover te praten op een forum. tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2008 05:58pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 23 Mar 2008, 00:53)

@ CorvX: Ja ik doe het regelmatig / af en toe, ik zie het punt alleen niet echt om erover te praten op een forum. tongue.gif


Om 1 of andere reden vindt ik het altijd intressant om te praten over wiet, welke soort 't lekkerst is etc. Over hoe iemand kweekt etc.

Maar ehm, superskunk? Je moet eens amnesia, silver haze die richting gaan proberen. Skunk is weer een heel ander soort wiet, vindt zelf skunk soorten niet zo lekker hehe.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 22 2008 06:03pm
1# ik hou meer van wiet, maar een cocktail vn hasj en wiet vind ik ook wel lekker.
2# ik vind supershiva het lekkerste. die rook ik nu dus ook wink.gif
3# geen idee, als ik hasj rook haal ik meestal voorgedraaide, want hasj vind ik kut om klein te maken voor in een joint. ik heb nu een blok hasj liggen, die is wel lekker, maar weet niet welke soort het is
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 22 2008 06:07pm
Quote (CorvX @ Sun, 23 Mar 2008, 00:58)
Om 1 of andere reden vindt ik het altijd intressant om te praten over wiet, welke soort 't lekkerst is etc. Over hoe iemand kweekt etc.

Maar ehm, superskunk? Je moet eens amnesia, silver haze die richting gaan proberen. Skunk is weer een heel ander soort wiet, vindt zelf skunk soorten niet zo lekker hehe.


Ik heb wel een paar keer Silver haze geprobeerd maar dat was niks, had weining effect. : /
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2008 06:10pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 23 Mar 2008, 01:07)
Ik heb wel een paar keer Silver haze geprobeerd maar dat was niks, had weining effect. : /


Hm ok, dan ben jij meer een skunk roker denk ik dan hehe.
Ik vindt skunk soorten zelf helemaal niks, maar ik ken wel mensen die het super fijn vinden.

Trouwens, wat vindt je van powerplant?

@ Pyf: Supershiva heb ik nog nooit van gehoord, zal wel eens rondkijken of dat hier in leeuwarden te krijgen is. en hasj valt wel mee met draaien toch? Even de aansteker erbij en je plukt 't zo uit elkaar.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 22 2008 06:14pm
Een vriend van me heeft ze, maar ik weet het fijne er niet van hoor. Ik rook het alleen. ^___^
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 22 2008 06:16pm
imo wiet > hash maar er gaan niks bover 1tje met beiden erin biggrin.gif
en amnesia is 1 van de beste naar mijn smaak
en hash ken ik niet veel namen , zwarte marok is wel goeie

This post was edited by cranium-sf on Mar 22 2008 06:17pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2008 06:19pm
Quote (cranium-sf @ Sun, 23 Mar 2008, 01:16)
imo wiet > hash maar er gaan niks bover 1tje met beiden erin biggrin.gif
en amnesia is 1 van de beste naar mijn smaak
en hash ken ik niet veel namen , zwarte marok is wel goeie


Amnesia! Jij snapt 't tenminste!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 22 2008 06:50pm
wat is sterrenstof ookalweer?
Go Back To Nederlands Topic List
12314Next
Closed New Topic New Poll