Quote (CorvX @ Sun, 23 Mar 2008, 00:17)
Gast, denk gewoon boeie?
Ik bedoel, mensen zoals hij houden het dutch forum een beetje intressant.
We hoeven geen politiek gelul en 100en muziek topics elke keer.
Ga gewoon naar de donor forums, of scammer forum gedeelte en ga daar slijmen voor je trusted tag.
Donor Forums? Geen access.

Scammer forum gedeelte? Waarom zou ik daar slijmen voor een trusted tag? Ik snap niet zo goed waar dat vandaan komt, misschien omdat ik een Rainbow orb of rode ster heb ofzo? : /
Ik ben stoned man, ik ga even een topic maken. afk