d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Nodig De Nederlandse Chatroom? > Europa Battle.net
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,063
Joined: Dec 14 2006
Gold: 2,032.00
Mar 21 2008 10:43pm
Wat is het nederlands chatroom?
danku smile.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 22 2008 01:21am
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 22 2008 02:10am
Quote (mod-termi @ Sat, 22 Mar 2008, 08:21)
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland


Kan ook zijn:
Diablo II Europe-BEL-2 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-2 voor Nederland
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 22 2008 02:22am
Quote (Zompy @ Sat, 22 Mar 2008, 09:10)
Kan ook zijn:
Diablo II Europe-BEL-2 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-2 voor Nederland


sleep.gif ja, dat is alleen als er te veel volk in 1 zit
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 22 2008 02:29am
Quote (mod-termi @ Sat, 22 Mar 2008, 09:22)
sleep.gif ja, dat is alleen als er te veel volk in 1 zit


Jah, in denemark waren er een keer 7....
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 22 2008 03:11am
Quote (Zompy @ Sat, 22 Mar 2008, 09:29)
Jah, in denemark waren er een keer 7....


in Duitsland heb ik eens gekeken, daar zaten ze aan 15, en heb ze allemaal afgelopen, allemaal 15+ mensen erin. smile.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 22 2008 03:11am
ik zit nooit in chat rooms wat heb je daar aan :S alleen als ik moet wachten zit ik er in.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 22 2008 04:12am
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 22 2008 04:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 22 Mar 2008, 11:12)
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten



niets nieuws dus tongue.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 22 2008 06:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 22 Mar 2008, 12:12)
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten


kun je nagaan hoeveel chatrooms polen moet hebben wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll