☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ik Nodig De Nederlandse Chatroom? > Europa Battle.net
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 529
Replies: 18
Track Topic
VanceG
Member
Posts: 5,063
Joined: Dec 14 2006
Gold
:
2,032.00
#1
Mar 21 2008 10:43pm
Wat is het nederlands chatroom?
danku
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#2
Mar 22 2008 01:21am
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#3
Mar 22 2008 02:10am
Quote (mod-termi @ Sat, 22 Mar 2008, 08:21)
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland
Kan ook zijn:
Diablo II Europe-BEL-2 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-2 voor Nederland
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#4
Mar 22 2008 02:22am
Quote (Zompy @ Sat, 22 Mar 2008, 09:10)
Kan ook zijn:
Diablo II Europe-BEL-2 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-2 voor Nederland
ja, dat is alleen als er te veel volk in 1 zit
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#5
Mar 22 2008 02:29am
Quote (mod-termi @ Sat, 22 Mar 2008, 09:22)
ja, dat is alleen als er te veel volk in 1 zit
Jah, in denemark waren er een keer 7....
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#6
Mar 22 2008 03:11am
Quote (Zompy @ Sat, 22 Mar 2008, 09:29)
Jah, in denemark waren er een keer 7....
in Duitsland heb ik eens gekeken, daar zaten ze aan 15, en heb ze allemaal afgelopen, allemaal 15+ mensen erin.
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#7
Mar 22 2008 03:11am
ik zit nooit in chat rooms wat heb je daar aan :S alleen als ik moet wachten zit ik er in.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#8
Mar 22 2008 04:12am
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#9
Mar 22 2008 04:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 22 Mar 2008, 11:12)
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms
vol met idiooten
niets nieuws dus
PYF_Secret
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold
:
1,724.80
#10
Mar 22 2008 06:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 22 Mar 2008, 12:12)
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten
kun je nagaan hoeveel chatrooms polen moet hebben
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact