d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Yeessssssss Ss S S S Diablo Ii > Post Je Accounts
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 20 2008 10:04am
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.

kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..

This post was edited by Wasbeertje on Mar 20 2008 10:04am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 20 2008 10:18am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 17:04)
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.

kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..


overpowerHR
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 20 2008 10:18am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Mar 20 2008, 05:04pm)
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.

kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..


He?
Ik heb dinsdag ook examens..
LoL
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 20 2008 10:20am
owja owja


+1
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 10:27am
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 10:33am
Quote (CorvX @ Thu, 20 Mar 2008, 17:27)
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.


Ik dit ook
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 20 2008 11:48am
Spelen er zo veel nog HCCL? respect! blink.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 20 2008 12:39pm
ik heb een aantal accounts op scnl,
als ze nog bestaan, ben nooit online dus meld me niet aan
+1
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 12:45pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 20 Mar 2008, 19:39)
ik heb een aantal accounts op scnl,
als ze nog bestaan, ben nooit online dus meld me niet aan
+1


Geef ze maar aan mij, dan pas ik er wel even op! bounce.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 12:47pm
Quote (CorvX @ Thu, 20 Mar 2008, 18:27)
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.


Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll