☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Yeessssssss Ss S S S Diablo Ii > Post Je Accounts
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 505
Replies: 25
Track Topic
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#1
Mar 20 2008 10:04am
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.
kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..
This post was edited by Wasbeertje on Mar 20 2008 10:04am
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#2
Mar 20 2008 10:18am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 17:04)
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.
kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..
overpowerHR
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#3
Mar 20 2008 10:18am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Mar 20 2008, 05:04pm)
me europe realm is juist weer begonnen met werken.
dus als je ladder speelt post ff je acc dan voeg ik je toe.
me rank 2 op necro ladder hc classic poppetje is trouwes expired.
kanker.. heb dinsdag 2 examens.. hmmmmmmmmmm..
He?
Ik heb dinsdag ook examens..
LoL
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#4
Mar 20 2008 10:20am
owja owja
+1
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#5
Mar 20 2008 10:27am
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#6
Mar 20 2008 10:33am
Quote (CorvX @ Thu, 20 Mar 2008, 17:27)
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.
Ik dit ook
Amstelkid
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold
:
120.00
#7
Mar 20 2008 11:48am
Spelen er zo veel nog HCCL? respect!
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#8
Mar 20 2008 12:39pm
ik heb een aantal accounts op scnl,
als ze nog bestaan, ben nooit online dus meld me niet aan
+1
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#9
Mar 20 2008 12:45pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 20 Mar 2008, 19:39)
ik heb een aantal accounts op scnl,
als ze nog bestaan, ben nooit online dus meld me niet aan
+1
Geef ze maar aan mij, dan pas ik er wel even op!
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#10
Mar 20 2008 12:47pm
Quote (CorvX @ Thu, 20 Mar 2008, 18:27)
Corvx is me account, maar speel geen ladder.
Dus stiekem deed ik dit voor de +1.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact