d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Multiboom!?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:02am
Is Multi Stamboom weg? sad.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:30am
EDIT/ nee tog niet. weet nietwaarom hij weg is.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 19 2008 11:31am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:31am
miss omdat gedoe met feargod en njag in dat topic?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:33am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:31pm)
miss omdat gedoe met feargod en njag in dat topic?


Heb ik gemist. sad.gif
Vertel! biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:34am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:33)
Heb ik gemist. sad.gif
Vertel! biggrin.gif


NN warn ^^ men laatste gaat bijna weg hehe
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:35am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:34pm)
NN warn ^^ men laatste gaat bijna weg hehe


Pm =3
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:42am
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 05:35pm)
Pm =3


pm naar mij en ik post het.


ik heb al mijn multies wel gepost daar dacht ik.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 19 2008 11:44am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:43am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 19 Mar 2008, 18:42)
pm naar mij en ik post het.


was jij niet juist diegenen die het poste?

anders was het die zenedgotlosered ofzo
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:44am
LOOOOOOLLLL

was het dan tooch om mijn verwijzingen naar blizzhackers? ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:45am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 06:42pm)
pm naar mij en ik post het.


ik heb al mijn multies wel gepost daar dacht ik.


Ik wil het zelf ook gerust posten, maar iemand moet 't juist naar mij toe pmen.

Maar bbdg, wat was er nou met njag en feargod? Dat heb ik gemist denk ik. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll