[URL]http://forums.d2jsp.org/user.php?i=228668[/URL]
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 07:58pm)
Hoeoz is ie geloserd
Ssssh. Ik vertrouw erop dat je wat minder nutteloze berichten voortaan post, Demian.
Quote
2 Members: ZenedIsLosered, Zened
LOLOLOL
Ik heb je nog een PM gestuurd want je hebt nogmaals gewonnen ;D
This post was edited by ZenedIsLosered on Mar 18 2008 02:02pm