Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 17 2008, 10:00pm)
hmm dennis is wel het beste dat het forum is overkomen.. en denk wat je wilt maar precies ditsoort reacties maken je zo lomp. ik een kutnerd je kent me niet eens en toch conclusies trekken ik kots je uit kereltje dat je dat in ieder geval even weet.. grote mond heb je wel maar ik denk dat iedere keer kanker dit kanker dat behoorlijk gaat vervelen als je veel warns gaat krijgen..
ok kapitein jen jen
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Mar 17 2008, 09:59pm)
hou je bek en rot op man, dit is geen spam forum
de enige kutnerd hier, dat ben jij met je achterlijke gekloot altijd
niet badboy ook tegen me
cpt had gelijk, straks heb ik echt het HELE dutchforum achter me aan
This post was edited by Sjaakje007 on Mar 17 2008 04:06pm