d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Serieuse Post
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:44am
Ik verveel me nu op het moment dus ik dacht tijd voor een serieuse post

Ik geef toe ik ben zielig.. althans hoe ik 'mijzelf' voordoe op een internet forum.. Ik heb al zoveel multi accounts gemaakt dat ik de tel kwijt ben en waarom? Zal wel de verveling zijn of misschien is dit wel de manier waarop ik mijn frustraties afreageer. Misschien heb ik wel weinig moederliefde gehad en zoek ik aandacht alhoewel ik wel betwijfel tongue.gif Heb opzich wel een redelijk interessant leven alhoewel het momenteel overspoeld door huiswerk.. (zit in examenjaar) Ik denk dat jullie allemaal wel weten wie ik ben.. Weinig zin omdat nóg een keer
te doen na duizende subtiele hints van mijn kant. Ik ben één van de mensen die dit forum verneukt. Maar waar praten we eigenlijk over.. Er valt niks te verneuken want het stelt allemaal niets voor. Voordat ik hier kwam en ik kwam hier rond november '07 was het al een zooitje..

Toch verbazen mij wel een paar dingen die ik gewoonweg niet snap. Daarom vraag ik om opheldering.. Waarom zou je je voordoen als iemand van het andere geslacht? Echt serieus ik ben erover na gaan zitten denken en denk nog steeds WTF.. Ik ben mss wel de grootste eikel hier maar tot nu toe ben ik altijd eerlijk geweest. Ik probeer mijn gedrag absoluut niet goed te praten ofzo maar dude wtf.. eigenlijk is het gewoon eng..

En dan heb je nog edu.. de spammer opzich niks mis mee maar voelt zich duidelijk intelligenter overkomen als die met lettertype 100 een topic opent.. Wat ik bij dit 'geval' niet snap is dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je zsm ontmaagd wilt worden en met die denkwijze is opzich niks mis mee ofc maar waarom onderneem je dan geen actie en blijf je hier rondhangen? geen persoonlijke aanval maar vind het maar beetje merkwaardig..

Dan heb je nog die Zompy.. die zoveel waarde hecht aan een internetforum en internetstatus dat ik denk WTF.. die jongen is verbaasd als iemand zegt dat hij geen TT hoeft. Want precies wie wilt dat nou niet? Nou ik misschien? En ik denk dat er veel meer mensen zitten die niet zoveel waarde hechten aan e-status of beter gezegt: veel waarden hechten aan hun e-penis..

Dit was het einde van mijn serieuse post.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:48am
Ik neem 'm niet serieus.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:49am
Voor mij doen vond ik het wel redelijk serieus? Ofniet soms

Ik wilde eigenlijk ook wat hoofdstukken uitwijden aan jou en onze hovenier maar ik weet niet of deze serieuse post wel gelezen wordt
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 10:55am
Mijn e-pen0r is anders verdomd belangrijk.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 10:55am
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 04:49pm)
Voor mij doen vond ik het wel redelijk serieus? Ofniet soms

Ik wilde eigenlijk ook wat hoofdstukken uitwijden aan jou en onze hovenier maar ik weet niet of deze serieuse post wel gelezen wordt


harry waar blijven mijn gadgets
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 17 2008 11:19am
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 05:44pm)
Ik verveel me nu op het moment dus ik dacht tijd voor een serieuse post

Ik geef toe ik ben zielig.. althans hoe ik 'mijzelf' voordoe op een internet forum.. Ik heb al zoveel multi accounts gemaakt dat ik de tel kwijt ben en waarom? Zal wel de verveling zijn of misschien is dit wel de manier waarop ik mijn frustraties afreageer. Misschien heb ik wel weinig moederliefde gehad en zoek ik aandacht alhoewel ik wel betwijfel tongue.gif Heb opzich wel een redelijk interessant leven alhoewel het momenteel overspoeld door huiswerk.. (zit in examenjaar) Ik denk dat jullie allemaal wel weten wie ik ben.. Weinig zin omdat nóg een keer
te doen na duizende subtiele hints van mijn kant. Ik ben één van de mensen die dit forum verneukt. Maar waar praten we eigenlijk over.. Er valt niks te verneuken want het stelt allemaal niets voor. Voordat ik hier kwam en ik kwam hier rond november '07 was het al een zooitje..

Toch verbazen mij wel een paar dingen die ik gewoonweg niet snap. Daarom vraag ik om opheldering.. Waarom zou je je voordoen als iemand van het andere geslacht? Echt serieus ik ben erover na gaan zitten denken en denk nog steeds WTF.. Ik ben mss wel de grootste eikel hier maar tot nu toe ben ik altijd eerlijk geweest. Ik probeer mijn gedrag absoluut niet goed te praten ofzo maar dude wtf.. eigenlijk is het gewoon eng..

En dan heb je nog edu.. de spammer opzich niks mis mee maar voelt zich duidelijk intelligenter overkomen als die met lettertype 100 een topic opent.. Wat ik bij dit 'geval' niet snap is dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je zsm ontmaagd wilt worden en met die denkwijze is opzich niks mis mee ofc maar waarom onderneem je dan geen actie en blijf je hier rondhangen? geen persoonlijke aanval maar vind het maar beetje merkwaardig..

Dan heb je nog die Zompy.. die zoveel waarde hecht aan een internetforum en internetstatus dat ik denk WTF.. die jongen is verbaasd als iemand zegt dat hij geen TT hoeft. Want precies wie wilt dat nou niet? Nou ik misschien? En ik denk dat er veel meer mensen zitten die niet zoveel waarde hechten aan e-status of beter gezegt: veel waarden hechten aan hun e-penis..

Dit was het einde van mijn serieuse post.


En ik dan sad.gif

Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 17 2008 11:46am
wat is er serieus aan voor jou om je mening te uiten?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 11:53am
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 18:55)
Mijn e-pen0r is anders verdomd belangrijk.


Ik wil hem ook strelen.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 17 2008 12:14pm
Kan je met 100% warn nog wel iets doen?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 12:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 17 Mar 2008, 18:53)
Ik wil hem ook strelen.


Dat mag!
Wat vind je van mijn kleurtje?
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll