d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
12316Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 04:32pm
K, tijdje geleden poste ik een threat over tatoeages..

maar die werd dood gespammed

ik heb zaterdag een groot deel van mijne laten zettten, bijna alle lijnen staan er en 29 maart mag ik weer terug

dit waren de tekeningen

http://img149.imageshack.us/img149/9105/09022008093mk7.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/13/09022008094jc2.jpg


en nu is er dit van geworden..

http://img370.imageshack.us/img370/5062/16032008106rv7.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/741/16032008108xg2.jpg

nu is mijn vraag...

zijn er meer mensen met een tatoeage hier die je wilt delen met andere ofwel laten zien
zeggen wanneer je hem hebt laten zetten
wat ie voor je betekend

als je hier niet van houd hou het dan voor je en sla deze topic dan gewoon over..

dat is toch niet zo moeilijk?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 16 2008 04:50pm
Ik sla deze topic over.

En nu ik toch reageer: ik krijg plaatsvervangende schaamte.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 16 2008 04:53pm
Ontwerp ziet er zeker wel origineel uit, word zeker vet denk ik zo.
Heb zelf ook tattoages, heb alleen geen camera of wat dan ook om foto's te maken.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 04:55pm
Quote (�?NNI @ Sun, 16 Mar 2008, 23:50)
Ik sla deze topic over.

En nu ik toch reageer: ik krijg plaatsvervangende schaamte.


hoezo?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 16 2008 05:11pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Mar 17 2008, 12:55am)
hoezo?


Laat je niet gek maken door hem wink.gif

Trouwens wat is de betekenis van die tatoage? of wat is het ?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 16 2008 05:17pm
Ik vind het heel mooi en ik heb heel veel respect voor je.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 05:22pm
Quote (Shinobi-tlo @ Mon, 17 Mar 2008, 00:11)
Laat je niet gek maken door hem wink.gif

Trouwens wat is de betekenis van die tatoage? of wat is het ?


het is polynesian stijl

omgeving van nieuw zeeland

mijn tattoo staat voor

vrijheid de schildpad
liefde de 2 wiki's opd e achterkant houden handen vast
vriendschap op mijn onderug 2 poppetjes die handen vasthouden
bescherming haaien tanden op me schouder en als die andere tandjes (en ook de schildpad staat ervoor)
vakmanschap in het schild van de schildpad staat een salamander
voorspoed de scherpe punt achter op men rug is een zeil
"thuis zeg maar" de honingraat om het schildpad
het einde van een periode en het begin van een periode dat is die zon op mijn arm die ondergaat/opkomt

Quote (Wuben[NM] @ Mon, 17 Mar 2008, 00:17)
Ik vind het heel mooi en ik heb heel veel respect voor je.


dank u wink.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 16 2008 05:31pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 05:31pm
Ziet er goed uit, ik herinner me inderdaad nog de vorige keer dat je de schetsen had gepost. ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 16 2008 05:56pm
Ik heb zelf een tattoo van "een hondje zeg maar". Het staat voor de onnavolgbaarheid van terminale ziektes en de impact die dat heeft op de teloorgang van de maatschappij. Het is een oud-Chinees gebruik om dat vrij groot net boven de erogene zones te schilderen.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 16 2008 07:29pm
Thread
ik dacht.. ik laat het je maar even weten.
nu ja
ik heb het niet zo voor tatoeages
maar ik ben blij dat jij er blij mee bent smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12316Next
Add Reply New Topic New Poll