Quote (ShaniaTwan @ Fri, Mar 14 2008, 02:45am)
Quote (Wasbeertje @ Thu, Mar 13 2008, 02:46pm)
ik heb the frozen throne en wc III nu maar kan nog niet op battle.net!

over hamachi kan ik wel op lan spelen..
Welk gedeelte van "ik wil niks meer met je te maken hebben" is zo moeilijk te begrijpen?
Je vloekt, je zegt dat alle moslims terroristen zijn, je bekijkt kinderporno onder anderen en bent gewoon simpelweg onbeleefd over het internet. Ik verdoe mijn tijd liever niet met deze mensen...
edit/ ik lees net het woord kinderporno.. hoe kom je daarbij? :/
@jurk. ja sorry ik lette even niet op me spelling...
This post was edited by Wasbeertje on Mar 14 2008 06:49am