d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Allerlaatste
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 13 2008 01:24pm
Om helemaal te stoppen geef ik mijn originele classic+exp cdkeys weg

Pm me maar als je een 2e setje kunt gebruiken

Cd's zijn al verbrand tongue.gif

Zal wel niet toegestaan zijn maar geef me maar zon lekkere geile warning ik ga toch weg ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 13 2008 01:30pm
post is al reported maar nog geen reply..

pm me snel dan ben ik weer weg

mensen die niet hoeven te pmen:

- Edujackass inc multies
- Apachi en zijn mede fakers
- zompy de wannabe mod
- Badboy de hovenier

blijft weinig over tongue.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 13 2008 01:51pm
hehe ik kan ook nog wel een paar CDkeys donaten smile.gif
ik denk dat ik 2 classics heb zitte en 2 of 3 expansions tongue.gif

indien je denkt dat je me genoeg kent om eentje te verdienen ... let me know smile.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 13 2008 01:59pm
Lol this thread got hijacked tongue.gif

Okay de eerste die mij pmed krijgt ze maakt niet uit wie.. post wel ff een reply hier zodat iedereen weet dat ze weggeven zijn
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 13 2008 02:00pm
hieruit blijkt weer dat d2 oud en noob is
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 13 2008 02:03pm

pm'd! tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 13 2008 02:05pm
De cdkeys hebben een nieuwe eigenaar icon_pointr.gif CorvX

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 13 2008 02:05pm
geef maar aan mij tongue.gif

PM ! wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 13 2008 02:07pm
bedankt man!

Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Mar 13 2008 02:11pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, 13 Mar 2008, 20:51)
hehe ik kan ook nog wel een paar CDkeys donaten smile.gif
ik denk dat ik 2 classics heb zitte en 2 of 3 expansions tongue.gif

indien je denkt dat je me genoeg kent om eentje te verdienen ... let me know smile.gif


thanks m8
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll