Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 19:48)
Waarom ga je niet gewoon weg en probeer je politie-agentje te spelen bij je buurjongentjes, ke?
Ik ben Peter en ik wens Twan een goeie verjaardag toe. Als je niet van plan bent hetzelfde te doen mag je wegblijven uit dit topic, dank je wel.
Hehe, Danny, toppie!
hoi peter ^^
gz twan