Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 08:51am)
lol dan ben je vast een noob
veel plezier, noob.
een noob is in mijn ogen iemand die geen fuck van een spel weet en het nog nooit gespeeld heeft
ik kan me nog steeds elk unique item herinneren+al de skills en builds en charms en clonehunten en hoe het zit met server en clientside en packetsending multiple d2's (van me 6cdkeys is er 1 geband!!??) en proxys
dus noob nou nee.
ben het weer gaan spelen omdat een van em redenen was om te stoppen: Hellgate maar dit blijkt nu een huge fucken epic fail te zijn dus ben ik weer terug gegaan naar d2 :/
heb laatste keer wel bijna al me shit weggedonated dus ik moet van scratch beginnen. heb nog 500fg aan donaties op andere acc maar die njaguar reageert tog niet op me mailtjes.
ik had nog een volle mule account en een acc vol met equipte poppetjes van lvl 85+ maar die zitten op europe en omdat ik op private realms heb gespeeld is me europe in regedit verot en de serverfix.reg van battle.net repareert dit niet dus speel ik atm op us east met 2 botsoso's die ik in teamsettup wil inzetten met realmdownblock erop dat ze dus samen per game andy en mephi doen met redelijk slechte mfequip en meer als 20games/uur kunnen doen zonder ban (deze doe ik wel alleen savonds omdat ik overdags natuurlijk op normale acc wil spelen. en mochten deze 2 gebanned worden ze zitten verschillende acc's met verschillende cdkeys die ik dan maar kwijt ben. items mule ik over. rest nog een fire soso om te rushen en een crushingblowbased pvm kicksin.
east heeft zijn voordelen. je ziet NOOIT GER??1!
jammer dat de ping wel altijd 100+ is maar daar merk ik niet al te veel van op softcore.
EDIT!/
Staat edujackass nog steeds in de top 5 HARDCORE CLASSIC ladder? in het necro tab dan he. heb daar 2de gestaan.
This post was edited by Wasbeertje on Mar 12 2008 10:13am