d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hij Is Weer Begonnen Aan D2 > Kon Het Niet Weerstaan
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 02:40am
ah fuck.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 12 2008 02:51am
lol dan ben je vast een noob

veel plezier, noob.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 04:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 09:51am)
lol dan ben je vast een noob

veel plezier, noob.


jij speelt ook d2...
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Mar 12 2008 05:35am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 12 2008, 09:40am)
ah fuck.


Leuke sig
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 12 2008 06:40am
Quote (Apachai @ Wed, Mar 12 2008, 11:41am)
jij speelt ook d2...


apachai ik heb je druid wel hard verslagen man in pubs^^
1x 1v1?

This post was edited by stefan_FFH on Mar 12 2008 06:40am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 12 2008 06:40am
Quote (Apachai @ Wed, 12 Mar 2008, 11:41)
jij speelt ook d2...


noob = newb ofwel een newby ofwel iemand die om tal loopt te schooien in chat
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 12 2008 07:03am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 12 2008, 09:40am)
ah fuck.


Is niet zo erg, na een paar dagen/weken ben je het toch weer kotsbeu. wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 07:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 01:40pm)
noob = newb ofwel een newby ofwel iemand die om tal loopt te schooien in chat


wie zegt dat>>???
Mss heeft hij wel 100 keer meer als jou..

@steef: ja maar ik moest nog oefenen met die, had em net 5 min ofzo tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 10:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 08:51am)
lol dan ben je vast een noob

veel plezier, noob.


een noob is in mijn ogen iemand die geen fuck van een spel weet en het nog nooit gespeeld heeft
ik kan me nog steeds elk unique item herinneren+al de skills en builds en charms en clonehunten en hoe het zit met server en clientside en packetsending multiple d2's (van me 6cdkeys is er 1 geband!!??) en proxys
dus noob nou nee.
ben het weer gaan spelen omdat een van em redenen was om te stoppen: Hellgate maar dit blijkt nu een huge fucken epic fail te zijn dus ben ik weer terug gegaan naar d2 :/
heb laatste keer wel bijna al me shit weggedonated dus ik moet van scratch beginnen. heb nog 500fg aan donaties op andere acc maar die njaguar reageert tog niet op me mailtjes.
ik had nog een volle mule account en een acc vol met equipte poppetjes van lvl 85+ maar die zitten op europe en omdat ik op private realms heb gespeeld is me europe in regedit verot en de serverfix.reg van battle.net repareert dit niet dus speel ik atm op us east met 2 botsoso's die ik in teamsettup wil inzetten met realmdownblock erop dat ze dus samen per game andy en mephi doen met redelijk slechte mfequip en meer als 20games/uur kunnen doen zonder ban (deze doe ik wel alleen savonds omdat ik overdags natuurlijk op normale acc wil spelen. en mochten deze 2 gebanned worden ze zitten verschillende acc's met verschillende cdkeys die ik dan maar kwijt ben. items mule ik over. rest nog een fire soso om te rushen en een crushingblowbased pvm kicksin.

east heeft zijn voordelen. je ziet NOOIT GER??1!
jammer dat de ping wel altijd 100+ is maar daar merk ik niet al te veel van op softcore.

EDIT!/

Staat edujackass nog steeds in de top 5 HARDCORE CLASSIC ladder? in het necro tab dan he. heb daar 2de gestaan.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 12 2008 10:13am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 12 2008 10:16am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 12 Mar 2008, 18:11)
een noob is in mijn ogen iemand die geen fuck van een spel weet en het nog nooit gespeeld heeft
ik kan me nog steeds elk unique item herinneren+al de skills en builds en charms en clonehunten en hoe het zit met server en clientside en packetsending multiple d2's (van me 6cdkeys is er 1 geband!!??) en proxys
dus noob nou nee.
ben het weer gaan spelen omdat een van em redenen was om te stoppen: Hellgate maar dit blijkt nu een huge fucken epic fail te zijn dus ben ik weer terug gegaan naar d2 :/
heb laatste keer wel bijna al me shit weggedonated dus ik moet van scratch beginnen. heb nog 500fg aan donaties op andere acc maar die njaguar reageert tog niet op me mailtjes.
ik had nog een volle mule account en een acc vol met equipte poppetjes van lvl 85+ maar die zitten op europe en omdat ik op private realms heb gespeeld is me europe in regedit verot en de serverfix.reg van battle.net repareert dit niet dus speel ik atm op us east met 2 botsoso's die ik in teamsettup wil inzetten met realmdownblock erop dat ze dus samen per game andy en mephi doen met redelijk slechte mfequip en meer als 20games/uur kunnen doen zonder ban (deze doe ik wel alleen savonds omdat ik overdags natuurlijk op normale acc wil spelen. en mochten deze 2 gebanned worden ze zitten verschillende acc's met verschillende cdkeys die ik dan maar kwijt ben. items mule ik over. rest nog een fire soso om te rushen en een crushingblowbased pvm kicksin.

east heeft zijn voordelen. je ziet NOOIT GER??1!
jammer dat de ping wel altijd 100+ is maar daar merk ik niet al te veel van op softcore.

EDIT!/

Staat edujackass nog steeds in de top 5 HARDCORE CLASSIC ladder? in het necro tab dan he. heb daar 2de gestaan.


En wat doen je dan precies de tijd dat je wel zelf speelt? PvP of wat?
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll