d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Signature
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 01:27pm
Omdat met .gif de kwaliteit achteruit ging heb ik de achtergrond van de standaard skin gebruikt.. Dus als je zon uber lelijke forumskin heb ziet mijn sig er niet uit.. tongue.gif

thats all folks
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 9 2008 01:40pm
waarom maak je hier in godsnaam een topic over
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 9 2008 01:41pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Mar 9 2008, 08:40pm)
waarom maak je hier in godsnaam een topic over


Aandacht.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 01:47pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Mar 9 2008, 07:41pm)
Aandacht.


Precies ik wacht op lovende reacties

Ofniet
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 9 2008 03:36pm
Quote (AfterShock @ Sun, 9 Mar 2008, 20:47)
Precies ik wacht op lovende reacties

Ofniet


kun je lang wachten. vin t echt n afzichtelijk ding..
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 9 2008 03:41pm
vind hem wel nice, maar rot is op met je achtelijke topics.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 03:47pm
Quote (JurK. @ Sun, Mar 9 2008, 09:36pm)
kun je lang wachten. vin t echt n afzichtelijk ding..


Thanks
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 9 2008 03:50pm
Weeeeeeeeeemy?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 9 2008 03:50pm
Quote (AfterShock @ Sun, Mar 9 2008, 11:47pm)
Thanks


Best mooi eigenlijk, jammer dat met mijn jsp theme ik ook het grijze gedeelte er omheen ziet ohmy.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 9 2008 03:54pm
Je moet er PNG van maken.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll