d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 7 2008 08:18am
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief in dutch forum want ben meer in user blogs en trade fora's aan het poste..
Ik kwam v/d week ff kijke in dutch forum, zag ik al dat heel veel topics geclosed zijn.
Ik vind het opzich wel jammer, toen ik hier kwam was het al niet echt gezellig meer maar wel een stuk gezelliger dan nu..
en hoe krijgen jullie het voor elkaar dat ( voordat ik naar beneden scroll ) ik zonder te scrollen dus maar 6 niet-closed topics ofzo zie?

Waar gaat dutch forum naartoe en hoe lang zal het duren voordat het verdwijnt?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 7 2008 09:04am
de dutchforum was allang naar de hel aant gaan voor jij op t idee kwam op je voor te doen als meisje
tis ook al heel lang niet gezellig meer, alle gezellige mensen zijn al met pensioen en zo, of hebbe een normaal leven.
denk dat het dutch forum niet weg gaat, tis al officieel verloren verklaard ongeveer
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 7 2008 09:12am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 7 Mar 2008, 16:04)
de dutchforum was allang naar de hel aant gaan voor jij op t idee kwam op je voor te doen als meisje
tis ook al heel lang niet gezellig meer, alle gezellige mensen zijn al met pensioen en zo, of hebbe een normaal leven.
denk dat het dutch forum niet weg gaat, tis al officieel verloren verklaard ongeveer


Misschien is ze meisje?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 7 2008 09:15am
Quote (Zompy @ Fri, 7 Mar 2008, 16:12)
Misschien is ze meisje?


nee
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 7 2008 09:21am
Quote (Zompy @ Fri, 7 Mar 2008, 16:12)
Misschien is ze meisje?


maakt het iets uit?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Mar 7 2008 09:43am
Quote (JurK. @ Fri, 7 Mar 2008, 16:21)
maakt het iets uit?


het is in iedergeval een kneus
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 10:14am
Quote (reneisgoed1 @ Fri, 7 Mar 2008, 16:43)
het is in iedergeval een kneus


nee dat was/ben jij..
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 7 2008 10:17am
dutch forum was vroeger best wel leuk nu is het alleen nog maar spamming
er word veel gescholden en meer van die troep sad.gif

ik denk dat paul eens grote schoonmaak moet maken onder bepaalde jsp leden hier op dutch forum
bv multies eruit halen en div. ip ban''s geven
word het mischien toch weer net als vroeger wink.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 7 2008 10:23am
Quote (xxrey-apoxx @ Fri, 7 Mar 2008, 17:17)
dutch forum was vroeger best wel leuk nu is het alleen nog maar spamming
er word veel gescholden en meer van die troep sad.gif

ik denk dat paul eens grote schoonmaak moet maken onder bepaalde jsp leden hier op dutch forum
bv multies eruit halen en div. ip ban''s geven
word het mischien toch weer net als vroeger wink.gif


vraag t hm
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 7 2008 10:34am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 7 Mar 2008, 17:23)
vraag t hm


zal ze zeker doen
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll