d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vrouwen... > Bah!
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 3 2008 02:26pm
Nee zomaar, bah!
Ze doen weer moeilijk tongue.gif

Bij deze ff geventileerd, slaapwel!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:30pm
Hehe homo ^^

21:30 bedtijd.. hmmm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 3 2008 02:32pm
Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 09:30pm)
Hehe homo ^^

21:30 bedtijd.. hmmm


Zie dat je nog steeds die knuffel nodig hebt jongen.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:34pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Mar 3 2008, 08:32pm)
Zie dat je nog steeds die knuffel nodig hebt jongen.


Klopt.. maar ik ben em al jaren kwijt :'(
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 3 2008 02:43pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 3 Mar 2008, 22:26)
Nee zomaar, bah!
Ze doen weer moeilijk tongue.gif

Bij deze ff geventileerd, slaapwel!


Mannen met lang haar en vrouwen = no-go.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 3 2008 02:45pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 3 2008, 09:43pm)
Mannen met lang haar en vrouwen = no-go.


Dat denk je maar smile.gif

Ooit al eens lang haar gehad?
Dacht het niet!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:45pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 3 2008, 08:43pm)
Mannen met lang haar en vrouwen = no-go.


Klopt als ze je gaat pijpen en je hebt teveel haar kan het soms nogal pijnlijk zijn..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 02:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 3 Mar 2008, 21:43)
Mannen met lang haar en vrouwen = no-go.


erhm.. >.......<! dat is egt een domme opmerking..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:46pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 3 2008, 08:46pm)
erhm.. >.......<! dat is egt een domme opmerking..


Hard he, de waarheid..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 02:47pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 21:46)
Hard he, de waarheid..


nee niet egt.. ik denk dat ik dagelijks meer vrouwen kan krijgen dan jij je hele leven ^^ dus voor wie is de waarheid nu hard?
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll