d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladderslasher
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Mar 2 2008 03:32am
hoe zit dat met de acc. charm?
Als ik daar 1 met 280 extra life opzet werkt hij niet, kan iemand me uitleggen wat het doel is van acc.charm en hoe ik hem gebruik?
Heeling die erbij zit op charm in slot 1 werkt hij automatisch of moet ik hem selecteren, want mer niet dat hij wat doet?
Alvast bedankt voor de moeite, Shiri
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 2 2008 03:33am
gast
dr is hier een ladder slasher forum voor
spam, reported
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 2 2008 03:41am
Quote (Shiri @ Sun, 2 Mar 2008, 10:32)
hoe zit dat met de acc. charm?
Als ik daar 1 met 280 extra life opzet werkt hij niet, kan iemand me uitleggen wat het doel is van acc.charm en hoe ik hem gebruik?
Heeling die erbij zit op charm in slot 1 werkt hij automatisch of moet ik hem selecteren, want mer niet dat hij wat doet?
Alvast bedankt voor de moeite, Shiri


enkel de ed werkt bij acc charm en dan maar voor de helft
ik zie acc charm gewoon als extra item slot
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Mar 2 2008 03:44am
Beetje zielig persoon ben je Tha_Exid, ik stel tenminste gewoon een vraag over het spel en doe dat graag in het nederlands, vadaar dus hier.
ik zet teminste geen bullshit erop zoals stijve lul tijden dansen, of over die kut moskee, dat hoord hier niet.
Shiri
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 2 2008 03:51am
Quote (Shiri @ Sun, 2 Mar 2008, 11:44)
Beetje zielig persoon ben je Tha_Exid, ik stel tenminste gewoon een vraag over het spel en doe dat graag in het nederlands, vadaar dus hier.
ik zet teminste geen bullshit erop zoals stijve lul tijden dansen, of over die kut moskee, dat hoord hier niet.
Shiri


Mee eens thumbsup.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 2 2008 03:53am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 2 Mar 2008, 10:33)
gast
dr is hier een ladder slasher forum voor
spam, reported


Doe niet zo zielig.....
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 2 2008 05:10am
Quote (Shiri @ Sun, Mar 2 2008, 10:44am)
Beetje zielig persoon ben je Tha_Exid, ik stel tenminste gewoon een vraag over het spel en doe dat graag in het nederlands, vadaar dus hier.
ik zet teminste geen bullshit erop zoals stijve lul tijden dansen, of over die kut moskee, dat hoord hier niet.
Shiri


helemaal mee eens maar check je spelling tongue.gif
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Mar 2 2008 05:21am
sorry voor de spelling maar was een beetje kwaad, vandaar:D
Shiri
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 2 2008 05:30am
Quote (Shiri @ Sun, Mar 2 2008, 10:44am)
Beetje zielig persoon ben je Tha_Exid, ik stel tenminste gewoon een vraag over het spel en doe dat graag in het nederlands, vadaar dus hier.
ik zet teminste geen bullshit erop zoals stijve lul tijden dansen, of over die kut moskee, dat hoord hier niet.
Shiri


Inderdaad, jouw vragen over een kut spel als ladderslasher zijn veel interessanter als een discussie over moskeën in nederland.
Flikker toch op man.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 2 2008 06:08am
Quote (Skulvar @ Sun, 2 Mar 2008, 12:30)
Inderdaad, jouw vragen over een kut spel als ladderslasher zijn veel interessanter als een discussie over moskeën in nederland.
Flikker toch op man.


*Zucht*

Trollen doe je maar lekker in de User Blogs. ^___^

Waarom zit iedereen te zieken hier als er een topic is wat ze niks interesseert? Post dan gewoon niet, lijkt me niet zo moeilijk toch?

--


Het doel van die 2e charm is volgens mij gewoon dat je tijdens het levelen je heal charm en je 'normale' charm kan gebruiken. Bij mij werkt het alleen niet zo goed omdat 'ie minder healed dan de damage die ik krijg... Je kunt trouwens ook gewoon 2 van die normale charms gebruiken zodat je een beetje af kunt wisselen. xD
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll