d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Leuke Filmpjes Verzamel Topic
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 02:54pm
Ben jij leuke filmpjes tegen gekomen op internet? mij leek het een leuk idee om die in topic te zetten!

dan kan iedereen met elkaar delen. dus allemaal plaats hier je leuke filmpjes smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 03:02pm
erhm of je kijkt wat je post?? ik was je namelijk voor >.<
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 29 2008 01:42am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Feb 28 2008, 09:02pm)
erhm of je kijkt wat je post?? ik was je namelijk voor >.<


lul niet zo stom je hebt het idee van mij geripped.. op msn of weet je het niet meer?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 29 2008 02:02am
Quote (AfterShock @ Fri, 29 Feb 2008, 08:42)
lul niet zo stom je hebt het idee van mij geripped.. op msn of weet je het niet meer?


Lol, noob.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 29 2008 02:03am
Quote (Zompy @ Fri, Feb 29 2008, 08:02am)
Lol, noob.


droom verder jij krijgt nooit die TT noobje smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 29 2008 02:05am
Quote (AfterShock @ Fri, 29 Feb 2008, 09:03)
droom verder jij krijgt nooit die TT noobje smile.gif


Jij helemaal niet LOL.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 29 2008 02:17am
JULLIE ALLEMAAL NIET HAHAHAAHAHAHA
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 29 2008 02:24am
Quote (xycho2d @ Fri, Feb 29 2008, 08:17am)
JULLIE ALLEMAAL NIET HAHAHAAHAHAHA


klopt maar ik hoef hem ook niet tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 29 2008 02:27am
Quote (AfterShock @ Fri, 29 Feb 2008, 09:24)
klopt maar ik hoef hem ook niet tongue.gif


Jaja, Iedereen zou er wel een willen denk ik.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 29 2008 02:31am
Quote (Zompy @ Fri, Feb 29 2008, 08:27am)
Jaja, Iedereen zou er wel een willen denk ik.


Niet iedereen hecht veel waarde aan een 'internet forum' en 'internet status' is ook niet alles

Maar daar kom je later (hopelijk) achter smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll