d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nouw Did Lied Is... > Better Dan Die Lange Frans Gast
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 28 2008 12:49am
Heb jij ooit op school gezeten?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:28am
Quote (Skulvar @ Thu, Feb 28 2008, 07:49am)
Heb jij ooit op school gezeten?


Hoezo?? vind je het zo'n onzin?? smile.gif
Naja, ik vind dit maar een rotnummer hoor, zelfde quality als lange f en baas b tongue.gif
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 28 2008 03:39am
Quote (Skulvar @ Thu, 28 Feb 2008, 18:49)
Heb jij ooit op school gezeten?


K-k-k-k-Klootekamer??

Ja laatse keer dat ik op school gezeten had in holland is 6 jaar geleden kthnx?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 28 2008 04:59am
Quote (sexidutch @ Thu, 28 Feb 2008, 11:39)
K-k-k-k-Klootekamer??

Ja laatse keer dat ik op school gezeten had in holland is 6 jaar geleden kthnx?


Niet zo boos.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 28 2008 05:16am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 28 2008, 07:28am)
Hoezo?? vind je het zo'n onzin?? smile.gif
Naja, ik vind dit maar een rotnummer hoor, zelfde quality als lange f en baas b tongue.gif


zelfde hier moet je de reacties er onder lezen LOL
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 28 2008 06:58am
Jovink is leuk, maar Normaal is vetter imo.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 28 2008 10:29am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 28 2008, 08:28am)
Hoezo?? vind je het zo'n onzin?? smile.gif
Naja, ik vind dit maar een rotnummer hoor, zelfde quality als lange f en baas b tongue.gif


Lied?
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 28 2008 11:08am
Quote (Apachai @ Thu, 28 Feb 2008, 08:28)
Hoezo?? vind je het zo'n onzin?? smile.gif
Naja, ik vind dit maar een rotnummer hoor, zelfde quality als lange f en baas b tongue.gif


Nouw Did Lied Is...

hierom mss? smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 11:26am
Quote (mod-termi @ Thu, Feb 28 2008, 06:08pm)
Nouw Did Lied Is...

hierom mss? smile.gif


ahaa smile.gif
Nu zie ik het, ik lees altijd snel de titles, dan zie ik zoiets soms niet biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll